Ik heb een vraagje, ik ga tijdens de kerst naar new york met me ouders. Voor ongeveer een week. Weet iemand ongeveer wat dat gaat kosten vlucht en hotel. En weet iemand een goed hotel en welk vliegmaatschappij goed is?? Thanks!,
Hi,
Ik heb mijn vlucht geboekt via http://www.flight2start.nl. Ik ga in de zomer heb een vlucht voor 500 euro naar New York met Air India. Heb even snel de website gecheckt en er staat een vlucht op met United voor 450 euro inclusief. Toch wel een redelijk bedrag.
O ja, ik weet niet of je student bent, maar studenten vliegen voordeliger met KLM. Check anders de site even.
Bye, Matthijs
Wij hebben voor september een vlucht AMS-JFK voor ¤299,-- excl tax met Delta Airline tickets gekocht via wereldcontact.nl
Weet niet wat deze vluchten doen in december
Gr.
Rob
hi all, mensen die al vaak in new york zijn geweest, kan iemand mij vertellen wat ik zeker moet gaan bekijken. zoals parken, winkels plaatsen?? thanx !!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.