Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

United Airlines of Lufthansa?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Kira
Amerika-ontdekker

United Airlines of Lufthansa?

Bericht door Kira »

Wij vlogen heen met United. Dat was tiptop in orde. Het eten was lekker, de bediening prima. Ieder uur kregen we een 33 cl drinken, maar ook als je er tussendoor om. En een uur voor landen kregen we een box met versnaperingen.

Niets dan lof over United.

Maar dan Lufthansa. (Dit is trouwens onze ervaring, is er iemand die dezelfde ervaring heeft?) We kregen na een uur eten. 5 kwartier (!!!!) na het opdienen werden eindelijk eens de lege dienbladen weggehaald.
In de tussentijd is men al drie keer met koffie en thee langsgekomen, maar op fris moet je wachten. Met het ontbijt verliep het net zo.
Is dit een kenmerk van Lufthansa of gewoon een slechte beurt? Overigens ging het van Frankfurt naar Amsterdam wel netjes!

Maar herkent iemand dit?

Groetjes,

Kira
2005: Rondreis LA-SF-Yosemite-LV-Zion-Bryce-GC-Sedona-Phoenix-LA
2007: LV-Phoenix
2008: LV-Zion-Bryce-Page-Antelope-GC-Sedona-LV
2009: *Honeymoon* LA-Monterey-SF-Humboldt Redwoods-Sacramento-Yosemite-LA
Raymond
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Raymond »

Lijkt mij een slechte beurt van Lufthansa! Ik heb er tot nu toe niets dan lof over gehoord. Staat niet voor niks in de top 10 van beste service van maatschappijen ter wereld. United heb k niet zo gek veel dingen over gehoord :? . Zijn trouwens allebei top maatschappijen die een naam hoog te houden hebben! Veel suc6!
November 2004 Eaglelgae ontmoet via dit forum, 03-07-2009 getrouwd!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
danney
Amerika-ontdekker

vliegmaatschappij

Bericht door danney »

Misschien een op zichzelf stand incident?

Wij zijn ook heen gevlogen met United en terug met Lufthansa. Beide top.
Hoewel ik moet toegeven dat ze bij United echt de benen uit het lijf lopen.
Bij Lufthansa liep men constant met water rond. Volgens ons was dat tegen een jetlag? Verder hebben we natuurlijk veel geslapen op de terugweg.

Jammer dat voor jullie de reis minder was. Misschien een melding maken bij Lufthansa, ik weet zeker dat ze hier dan op terugkomen.

gr
Danney
jvinch
Amerikakenner

Re: United Airlines of Lufthansa?

Bericht door jvinch »

Kira schreef: 5 kwartier (!!!!) na het opdienen werden eindelijk eens de lege dienbladen weggehaald.
Ik had dezelfde ervaring van Chicago naar Munchen pas geleden. Erg vervelend. Ook bleef lang het licht aan en bleef het, door het late eten, lang rumoerig zodat slapen erg lastig was. Tot overmaat van ramp misten er 30 koffers bij aankomst, die van mij maar ook van een aantal grote klanten die meegingen. Slechte beurt..maar hopelijk toch incidenteel.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer