Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Starbucks !

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
thebes
Amerika-expert

Starbucks !

Bericht door thebes »

In Nederland wordt een ware koffieoorlog verwacht. Zowel Starbucks als Lavazzo beogen expansie in Nederland.
Wat mij betreft van harte welkom.
Ik kan bijna niet wachten op het eerste Starbucks filiaal in Rotterdam ! :D

http://spitsnet.nl/nieuws.php/1/9973/online
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Starbucks !

Bericht door kastelke »

Ook McDonalds gaat meedoen in het koffie-offensief. Ze zouden een groter aanbod gaan doen van (verschillende soorten) koffie.
In de USA zouden al de McDonalds restaurants een McCafe moeten krijgen, maar of ze dat ook in Europa gaan doen, dat weet ik niet.

De uitleg zou zijn dat Mc dit specifiek om de concurrentie met Starbucks aan te gaan omdat die ook broodjes en snacks verkopen. Maar zelf associeer is de Mc nog steeds met hamburgers en Starbucks met koffie/frappucino + een koekje/taartje. Toch wel gans iets anders, als je het mij vraagt.

In ieder geval zou je mij ook gelukkig maken moest er een Starbucks in onze streek komen... Het schrijven alleen al van dit bericht doet me het water in de mond komen. :lol:
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Ik was in mei in Parijs in de McD op de Champs Elysees en daar hadden ze al zo'n McCafe. Héérlijke taartjes en koekjes.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

kastelke schreef:De uitleg zou zijn dat Mc dit specifiek om de concurrentie met Starbucks aan te gaan omdat die ook broodjes en snacks verkopen. Maar zelf associeer is de Mc nog steeds met hamburgers en Starbucks met koffie/frappucino + een koekje/taartje. Toch wel gans iets anders, als je het mij vraagt.
Toch is dat hier inderdaad al lang niet meer zo. Starbucks heeft erg lekkere sandwiches, vooral voor het ontbijt. Dat zal best concurrentie voor McDonald's zijn, ook al omdat Starbucks in heel wat supermarkten te vinden is.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

Aïda schreef:Ik was in mei in Parijs in de McD op de Champs Elysees en daar hadden ze al zo'n McCafe. Héérlijke taartjes en koekjes.
In Frankfurt op het vliegveld hebben ze ook een MC cafe.... heb het wel vaker op een vliegveld gezien, maar nog nooit in een stad ofzo.....
GoBucks
Amerikakenner

Bericht door GoBucks »

Persoonlijk vind ik de McDonalds koffie niet te drinken. Zelfs al is het tegenwoordig 'gourmet'. Voor de Amerikanen hier: Probeer de koffie van WhiteCastle eens, die vind ik persoonlijk 1 van de beste 'fast food' coffees.
Applejuice
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Applejuice »

In Rome hadden ze inderdaag ook al zo'n McCafe.

We liepen de McDonalds in voor een hele gezonde lunch (ahum), en liepen tegen dat stalletje aan. We waren echt helemaal verbaasd, McDonalds die alleen koffie verkoopt? :shock: Gelukkig zat daarachter wel een 'gewone' McDonalds :P
helena
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door helena »

Mr. Schultz neemt zelf de touwtjes weer in handen, zie dit artikel in The Independent:

http://www.independent.co.uk//eceRedire ... 1&pubId=55
http://soninetravel-usa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
joseluken23
Amerika-ontdekker

Bericht door joseluken23 »

Lang leve de vele reisjes via Schiphol, altijd even een frappucino halen tussen de security check en het boarden...
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer