Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
auto kopen in Amerika
-
Raymond
- Amerikakenner
- Contacteer:
auto kopen in Amerika
Hallo,
Het huren van een auto in Amerika onder de 21 is erg lastig. Weet iemand misschien hoe het zit met het kopen van een auto onder de 21. Is het op de eerste plaats überhaupt mogelijk, en op de tweede plaats, is de wegenbelasting dan niet abnormaal duur? Weet niet hoe erg ze daar met kopen en verzekeren e.d. aan leeftijd gebonden zijn. Hopelijk kan iemand me helpen!
Alvast bedankt!
Het huren van een auto in Amerika onder de 21 is erg lastig. Weet iemand misschien hoe het zit met het kopen van een auto onder de 21. Is het op de eerste plaats überhaupt mogelijk, en op de tweede plaats, is de wegenbelasting dan niet abnormaal duur? Weet niet hoe erg ze daar met kopen en verzekeren e.d. aan leeftijd gebonden zijn. Hopelijk kan iemand me helpen!
Alvast bedankt!
November 2004 Eaglelgae ontmoet via dit forum, 03-07-2009 getrouwd!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Er is al vaker gesproken op het forum over het kopen van een auto in de VS als toerist zijnde.
Gebruik de zoekfunctie. Ik kwam deze draad tegen:
http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=540
Marco.
Gebruik de zoekfunctie. Ik kwam deze draad tegen:
http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=540
Marco.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-