Een te groot vertrouwen in "gravity".Marcel schreef:De hamvraag is dus: wat is de logica achter het ontwerp en de plaatsing van deze urinoirs. Wie het weet mag het zeggen!
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Amerikaanse urinoirs (topic voor mannen)
Re: Amerikaanse urinoirs (topic voor mannen)
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik wou niet speciaal een nieuw draadje openen om te melden dat New York City zijn eerste openbare toiletten krijgt, dus zocht ik maar even of er al eerder iets geschreven was over toiletten...Sandy schreef:Hey bekend topic ... maar waarom helemaal opgegraven uit 2005?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
:hilarious: :hilarious: :hilarious: :hilarious:
(gelukkig nooit over hoeven nadenken)
(gelukkig nooit over hoeven nadenken)
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Toen ik gisteren voor het urinoir stond moest ik aan dit topic denken.
Perfecte urinoirs hier. Droge schoenen dus. Ook mijn 6 jarige ging zonder problemen naar de iets lagere, speciaal voor kinderen gemaakte pot waar je ook als volwassene je behoefte kan doen zonder morsen.
Ik zie het probleem dus niet zo.
Perfecte urinoirs hier. Droge schoenen dus. Ook mijn 6 jarige ging zonder problemen naar de iets lagere, speciaal voor kinderen gemaakte pot waar je ook als volwassene je behoefte kan doen zonder morsen.
Ik zie het probleem dus niet zo.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht