Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

usa songs

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Hey top cave creek, ook een Van Halen fan! Ik ga zelf op 28 december naar Van Halen in the MGM Grand Arena in Las vegas. Dat is pas echt the best of both worlds!! Hoe was het concert? Volgens mij is Eddie weer helemaal in topvorm, als ik de berichten kan geloven...
Cave Creek 81
Amerika-ontdekker

Bericht door Cave Creek 81 »

martijn76 schreef:Hey top cave creek, ook een Van Halen fan! Ik ga zelf op 28 december naar Van Halen in the MGM Grand Arena in Las vegas. Dat is pas echt the best of both worlds!! Hoe was het concert? Volgens mij is Eddie weer helemaal in topvorm, als ik de berichten kan geloven...
Ik denk inderdaad dat ik mij mag rekenen tot VH fan,ik heb iig alle 22 albums.(En vroegher m'n VH jas ,posters ect ect,de tattoo is er nooit van gekomen :wink: )

Eddie is inderdaad weer in topvorm,het enigste min puntje was Dave.
De stem heeft niet meer de uitschieters die hij toen wel had.
Maar al met al zeker de moeite waard!Van Halen ROCKS!!!,en dat al 30 jaar :wink:
Have Fun de 28ste 8)
Merel.
Amerika-ontdekker

Bericht door Merel. »

buckwheat schreef:Ja Bruce Springsteen heeft prachtige nummers, Youngstown is daar zeker een van.
@Dutchie, ik wil ook met jouw man ruilen.
Om over Bruce Springsteen door te gaan, heel veel van zijn nummers zijn gewoon tof om mee door de USA te reizen.

Born to Run, Badlands. De nieuwste Cd, zoals je zelf al zegt Youngstown. The River is zeker een aanrader. Glory Days mogen we ook niet vergeten! Weet je he, eigenlijk zou je gewoon al z'n cd's mee moeten nemen. Oh en welke ook goed, een cd dan, The Rising. De nummers op die cd zijn geschreven naar aanleiding van 9/11.

Verder weet ik geen echte muziek over USA om mee te nemen. Wij luisteren bijna alleen maar Springsteen of K-Otic haha :P
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

En laten we Hungry Heart niet vergeten... Daar word ik altijd vrolijk van.

Wel bijzonder om K-otic en Bruce Springsteen in een zin te zien.

Bruce Springsteen: een van de grootste rock-legendes ooit
K-otic: kan niets verzinnen
Ta2 Gerrit
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Ta2 Gerrit »

RED WHITE & BLUE van Lynyrd Skynyrd is ook niet mis :lol:

Massaal meegezongen op concerten als ware het de nieuwe Star Spangled Banner 8)
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF
Afbeelding
2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
Merel.
Amerika-ontdekker

Bericht door Merel. »

martijn76 schreef:En laten we Hungry Heart niet vergeten... Daar word ik altijd vrolijk van.

Wel bijzonder om K-otic en Bruce Springsteen in een zin te zien.

Bruce Springsteen: een van de grootste rock-legendes ooit
K-otic: kan niets verzinnen
Jaa klopt. Ik heb zelf een heel brede muziek smaak. En k-otic was in 2001 de enige cd die wij bij ons hadden, omdat we er geen rekening mee gehouden hadden dat we een cd speler zouden hebben en sindsdien gaat die cd altijd mee op vakantie :P
FrankW

Re: usa songs

Bericht door FrankW »

America from Simon and Garfunkel. Ik luisterde naar deze muziek lang voordat ik naar America verhuisde en nog nooit van Michigan of Saginaw had gehoord. En later studeerde ik in Midland dat vlakbij Saginaw is... Weird... :? :D

"Kathy," I said as we boarded a Greyhound in Pittsburgh
"Michigan seems like a dream to me now"
It took me four days to hitchhike from Saginaw
I've come to look for America
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer