Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Yankee-candles ook in Nederland verkrijgbaar
Ik weet geen namen, maar het was een bloemist in de winkelstraat in Barendrecht (onder de rook van Rotterdam).
Ik heb ze ook weleens gekocht bij een bloemist in winkelcentrum Keizerswaard in Rotterdam-zuid.
In winkelcentrum de Barones in Breda zit een snuisterijenwinkeltje die ze verkoopt.
Wel een eind bij jouw vandaan...
Ik heb ze ook weleens gekocht bij een bloemist in winkelcentrum Keizerswaard in Rotterdam-zuid.
In winkelcentrum de Barones in Breda zit een snuisterijenwinkeltje die ze verkoopt.
thebes schreef:Ik weet geen namen, maar het was een bloemist in de winkelstraat in Barendrecht (onder de rook van Rotterdam).
Ik quote mezelf uit schaamte om twee dikke taalfouten....
het moet natuurlijk zijn: snuisterijenwinkeltje dat ze verkoopt.
en
Wel een eind bij jou vandaan....
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2018 Weergaves
-
Laatste bericht door dutch_in_seattle