Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

slagers....

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

BuckeyeRed schreef:Je kan natuurlijk altijd een jachtvergunning voor bezoekers kopen
Leuk, op lastige toeristen gaan schieten! :wink: :lol: Veel leuker dan op arme, weerloze dieren...
Petra/VS schreef:Of van Roadkill leven, daar ligt ook genoeg van langs de weg, er zijn zelfs kookboeken voor
"Roadkill Café - You Kill It, We Grill It!" :wink: :lol:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
BuckeyeRed
Amerikakenner

Bericht door BuckeyeRed »

PeeJay schreef:
BuckeyeRed schreef:Een 6-punt is nou niet echt spectaculair als ik eerlijk ben (sorry :oops: ). ;)
oooh Sorry dat ik je verveeld heb met die opmerking :wink: , meestal liggen er geen bucks maar does aan de kant van de weg, dus in dat opzicht was het wel bijzonder...

/PeeJay
Ja hoe durf je zeg, ik heb toch zeker 0.356 seconden besteed aan het lezen over een tsk tsk 6 punt. :roll: :lol:

Grappig dat je dat zegt trouwens, dat het meestal does zijn, het is ons de laatste tijd hier in de buurt opgevallen dat het vrijwel allemaal bucks (of spikes) zijn! Met uitroepteken, want dat vonden wij inderdaad ook bijzonder. We hebben het hier al over kamikazi bucks en zo... tsja ons gevoel voor humor spoort niet helemaal. ;)
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

BuckeyeRed schreef:*kijkt boos naar Petra* ;)
Roadkill is niet echt te vergelijken met herten en kalkoenen die door een jager worden geschoten hoor... ja je hebt roadkill in soorten en maten maar ik zie van die half verreden wasberen voor me... ewwww! :lol: Hoe hetzen ze ook alweer? Clampett? :lol:
Ach, een beetje verjaard vlees is toch prima? ;) Als ze in Ecuador cavia's kunnen eten, kunnen wij wel aan de eekhoorns en stinkdieren beginnen, toch? :lol: En het kookboek is er al voor, kijk maar:shock: :lol: .
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Ik heb wel eekhoorn gegeten. Had het zoontje van een vriend van mijn geschoten. Het smaakte nog lekker ook. Een beetje naar konijn. Tis alleen wel een hoop werk voor een beetje vlees :lol:
dutchie_in_boston
Amerika-expert

Bericht door dutchie_in_boston »

tastes like chicken!
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Ik zag dat ze in Amerika bijvoorbeeld ook van die handige individuele porties steak hebben, altijd precies even groot. Wij hebben die gegeten van op de grill, en ze waren heerlijk (terwijl ik eigenlijk niet hou van dieprvriesvlees).
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Afbeelding
Heerlijk steak gegeten in Florida .. gewoon bij de Walmart gehaald in de vitrine .. Was goed hoor!
Sandy
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer