Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

The world series van dit jaar...

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
mj*amerika
Amerika-ontdekker

The world series van dit jaar...

Bericht door mj*amerika »

Hoi! ik ben Carmen, ben 14 jaar.

weet iemand hier misschien wanneer de world series beginnen dit jaar?
Ik kan het niet vinden op de MLB site :(

alvast bedankt! :D

cheers,
Joke
Amerikakenner

Bericht door Joke »

24 oktober

The 2007 World Series, the 103rd edition of Major League Baseball's championship series, is scheduled to begin play on Wednesday, October 24, 2007 and will take place between the winners of the 2007 American League Championship Series and the winners of the 2007 National League Championship Series in Major League Baseball.
mj*amerika
Amerika-ontdekker

Bedankt! :)
michael66
Amerikakenner

Bericht door michael66 »

Je kunt alles over de playoffs (en de World Series) lezen op http://mlb.mlb.com/mlb/ps/y2007/index.jsp
Laatst gewijzigd door michael66 op 23 okt 2007, 05:37, 1 keer totaal gewijzigd.
mj*amerika
Amerika-ontdekker

michael66
Amerikakenner

Bericht door michael66 »

as. woensdag dus.

Maar vannacht eerst nog even game 7 van de ALCS!
meerhoven
Amerika-ontdekker

Bericht door meerhoven »

De ROCKIES gaan winnen!!!!!!!!

Wij zijn 19 september nog naar een wedstrijd van Rockies gaan kijken in Denver en die wonnen ze makkelijk. Het was die dag toevallig ook nog Free T-shirts day dus nu kan ik in mijn Corpas shirt naar de World Series gaan kijken.... 8)

Go Rockies....Go Rockies.... :D
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

michael66 schreef:Je kunt alles over de playoffs (en de World Series) leven op http://mlb.mlb.com/mlb/ps/y2007/index.jsp
Is die link wel kosjer ? Er werd bij mij de nodige rommel mee opgestart ?!?
mj*amerika
Amerika-ontdekker

op welke zender kijken jullie de wedstrijden dan?
Wij hebben geen Fox, dus kijk ik het o Nasn.

Iemand een idee hoe laat het zal beginnen?
dan weet ik hoe laat ik m´n bed uit moet :wink:
ikkedus
Amerikafan

Bericht door ikkedus »

mj*amerika schreef:op welke zender kijken jullie de wedstrijden dan?
Wij hebben geen Fox, dus kijk ik het o Nasn.

Iemand een idee hoe laat het zal beginnen?
dan weet ik hoe laat ik m´n bed uit moet :wink:
De wedstrijden beginnen om 8 pm ET.
Dat is om 02.00 uur 's-nachts bij ons.
http://community.webshots.com/user/ikkedus2" onclick="window.open(this.href);return false;
michael66
Amerikakenner

Bericht door michael66 »

Bramster schreef:
michael66 schreef:Je kunt alles over de playoffs (en de World Series) leven op http://mlb.mlb.com/mlb/ps/y2007/index.jsp
Is die link wel kosjer ? Er werd bij mij de nodige rommel mee opgestart ?!?
Rommel? Ik heb nergens last van. De link is zeker "kosjer", het is de officiële site van MLB.com.
dutchie_in_boston
Amerika-expert

Bericht door dutchie_in_boston »

GO RED SOX!!!!
yardenoy
Amerika-ontdekker

Bericht door yardenoy »

De beste manier (voor mij toch) om baseball te bekijken is via MLB.TV.
Voor 120 dollars per jaar kan je alle wedstrijden bekijken waar en wanneer je maar wil in 700kb/sec kwaliteit.
Nu kan je ook MLB.TV nog eens uittesten. Voor 4.95 Dollar kan je nu naar de world series kijken (live of on demand) en naar alle wedstrijden van het afgelopen seizoen.
mj*amerika
Amerika-ontdekker

yardenoy schreef:De beste manier (voor mij toch) om baseball te bekijken is via MLB.TV.
Voor 120 dollars per jaar kan je alle wedstrijden bekijken waar en wanneer je maar wil in 700kb/sec kwaliteit.
Nu kan je ook MLB.TV nog eens uittesten. Voor 4.95 Dollar kan je nu naar de world series kijken (live of on demand) en naar alle wedstrijden van het afgelopen seizoen.
Je kunt het ook gratis kijken, via live stream sites.
Je hoeft alleen maar baseball in te typen, en je krijgt MLB live tv :P
maartena
Amerikafan

Bericht door maartena »

yardenoy schreef:De beste manier (voor mij toch) om baseball te bekijken is via MLB.TV.
Telenet (Of Telekabel, hoe heet het in Belgie ook alweer?) heeft NASN in het digitale pakket zitten in Belgie, en NASN (North American Sports Network) zend heel veel MLB uit, en dus ook de World Series LIVE.

NASN is ook in Nederland bij alle grote kabelboeren te krijgen.... als je digitale televisie kunt krijgen in je woonplaats, dan kun je 9 van de 10 keer ook NASN krijgen. Essent, UPC, Casema, CAIWAY hebben het in ieder geval standaard in het digitale pakket.

Ook kun je NASN in heel Europa via de satelliet ontvangen.

Zie ook: http://www.nasn.com
"I reject your reality, and substitute my own!"
mj*amerika
Amerika-ontdekker

^^ Ja dat hebben wij ook :)

hier een site om gratis MLB live tv te kijken:

http://wwitv.com/portal.htm?http://wwit ... on/233.htm

Dan bij search Baseball intikken, dan de link aanklikken, en dan heb je het als het goed is :wink:
yardenoy
Amerika-ontdekker

Bericht door yardenoy »

MLB.TV is geen 1 enkele zender, maar een dienst waarmee je naar ALLE wedstrijden kan kijken wanneer je maar wil (live en on demand). Voorbeeld: zijn er vanavond 15 wedstrijden op hetzelfde moment, dan kies jij naar welke wedstrijd je dan wil kijken.
Wil je naar een wedstrijd kijken van 2 weken terug, dan log je gewoon in, kies een datum en je kan naar alle wedstrijden kijken van die dag.

Het baseball channel die je kan bekijken op wwitv is gewoon "baseball channel.tv". Dit kan je ook gratis bekijken vanop de site MLB.COM, maar daar zal je geen live games kunnen zien. Daar zenden ze wel af en toe classic games uit, maar meestal is het gewoon de beelden dat je ziet van de uitzendingen van MLB Radio.

NASN is idd hier te bekijken, maar dan ben je wel gebonden aan de wedstrijden die zij willen (kunnen) uitzenden. Als je geen voorkeur voor een bepaald team hebt is NASN goed genoeg.
BTW, voor NASN (en nog 3 andere sportzenders) betalen wij in Belgie 9.99 Euro per maand en kan ik maar kijken naar de games die zij willen tonen en voor 120 Dollar kijk ik naar alle games wanneer ik wil. (Als je voor een jaar betaalt kan je ook naar alle games van het jaar daarvoor kijken)

Grtz
michael66
Amerikakenner

Bericht door michael66 »

Hier nog een MLB.tv abonnee.

Vergeet ook niet de samenvattingen van de wedstrijden, de topplays etc. En ook de Mosaic-optie, waarmee je 6 wedstrijden tegelijk kunt zien en met een klik het geluid van een ander kanaal kunt kiezen. En de player-alerts, die je kunt instellen zodat je gewaarschuwd wordt als je favoriete speler aan slag of op een honk is.
ikkedus
Amerikafan

Bericht door ikkedus »

Eerste wedstrijd 13-1 voor Boston.
Ik ben bang dat die 8 dagen rust de Rockies geen goed hebben gedaan en dat Boston dit in 4 of 5 wedstrijden wint.

Maar goed, sinds die vreselijke Yanks eruit liggen maakt het me niet uit wie de WS wint.
http://community.webshots.com/user/ikkedus2" onclick="window.open(this.href);return false;
dutchie_in_boston
Amerika-expert

Bericht door dutchie_in_boston »

meerhoven, wat zei je nou?

zoals ikkedus al zei: GAME 1: RED SOX!!!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer