Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
amerikaanse webshop
amerikaanse webshop
Hoi weet iemand misschien webwinkels in amerika waar ze bijv goedkoop dekbedovertrekken verkopen met bijv dora of diego erop? Hier in nederland betaal je daar minimaal 50 euro voor. Of webwinkel waar ze licensed producten verkopen tegen wholesale prijzen? Heb zelf wel 1 webwinkel gevonden, maar er moeten er toch veel meer zijn? Hier in nederland kun je bijv kijken op webwinkel.startpagina, hebben ze dat in amerika misschien ook? Maak het zoeken naar spullen wel wat makkelijker.
groetjes Renee
- Gymboree*Mommy
- Amerikafan
Inderdaad Ebay.
Zoek je echt een dekbedovertrek of gewoon een comforter-set? Omdat comforter of quiltsets zal je in de VS makkelijker vinden dan dekbedovertrekken, zogenomte "Duvet Covers". Ik heb voor mijn dochtertje 3 jaar geleden ook zo'n Dora-comforter gekocht, en zij vond het heel leuk. Zij heeft inmiddels een andere setje met ballerinas, maar wij hebben nog steeds die Dora-comforter voor sleepovers.
Ik vind die kwaliteit van Dora en Disney Princess of dergelijken niet zo goed, t'is wat minder soepel dan het beddengoed van Pottery Barn Kids en That's mine.
Zo'n comforter-setje is ook best zwaar, en Economy Mail existierd niet meer, het goedkoopste zal nu zijn International First Class en dat is nog steeds veel duurder dan Economy was - je heeft het wel sneller binnen.
En op Ebay altijd eerst naar verzendkosten vragen, dan kopen - sommige verkopers houden er namelijk van, newbies met astronomische verzendkosten te beleggen, als je eerst koopt en dan vraagt.
Ik koop ook nooit van verkopers, die minder dan tenminste 99,8% positieve feedback hebben.
Zoek je echt een dekbedovertrek of gewoon een comforter-set? Omdat comforter of quiltsets zal je in de VS makkelijker vinden dan dekbedovertrekken, zogenomte "Duvet Covers". Ik heb voor mijn dochtertje 3 jaar geleden ook zo'n Dora-comforter gekocht, en zij vond het heel leuk. Zij heeft inmiddels een andere setje met ballerinas, maar wij hebben nog steeds die Dora-comforter voor sleepovers.
Ik vind die kwaliteit van Dora en Disney Princess of dergelijken niet zo goed, t'is wat minder soepel dan het beddengoed van Pottery Barn Kids en That's mine.
Zo'n comforter-setje is ook best zwaar, en Economy Mail existierd niet meer, het goedkoopste zal nu zijn International First Class en dat is nog steeds veel duurder dan Economy was - je heeft het wel sneller binnen.
En op Ebay altijd eerst naar verzendkosten vragen, dan kopen - sommige verkopers houden er namelijk van, newbies met astronomische verzendkosten te beleggen, als je eerst koopt en dan vraagt.
Ik koop ook nooit van verkopers, die minder dan tenminste 99,8% positieve feedback hebben.
Sonja
German born, living in Holland and american shopping-habit - that's me!

German born, living in Holland and american shopping-habit - that's me!

- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Alleen zijn de Scandinavische kussens blijkbaar wat kleiner. We hebben hier kussenslopen van een IKEA dekbedovertrek waarin je de kussens echt moet proppen... 't is in ieder geval geen snug fit! Waarschijnlijk passen de kussens die ze bij IKEA verkopen er perfect in, maar andere kussens passen minder goed...Tink schreef:Gelukkig is vorige maand in Portland een Ikea geopend waar we nu passende hoezen kunnen kopen.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Tink
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik heb net dekbedhoezen gekocht ook bij Ikea. Daar zat voor een twin size hoes, 1 king size sloop bij. We hebben ieder ons eigen dekbed, mijn man is een echte koukleum en ik stik gauw van de hitte. 
Verder hebben we nog pakjes met 2 King slopen gekocht voor $8.00 per setje. Ze hebben ook kleinere maten maar wij hebben voornamelijk King size kussens.
Verder hebben we nog pakjes met 2 King slopen gekocht voor $8.00 per setje. Ze hebben ook kleinere maten maar wij hebben voornamelijk King size kussens.
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Betreffende beddematen en zo, is dit draadje misschien nog van enig nut:
http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=3506
http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=3506
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 3039 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv
-