Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
CMT
als ik naar die website ga en onderaan op video klik, krijg ik de 'CMT loaded video player', waar je video's kan kijken. Heb even gekeken en bij mij werkt het. Je moet wel Adobe Flash hebben geinstalleerd.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
Reny
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
- Contacteer:
Bedankt voor je reactie.
Als ik naar CMT loaded ga en vervolgens een artiest zoek via search videos, dan krijg ik niet de clip afgespeeld die ik graag wil.
Ik had b.v. George Strait ingetoetst en als je dan een nummer aanklikt staat er beneden "Up next", en dan gaat ie het hele rijtje op en af.
Die Flash player heb ik overigens wel in mijn computer
Als ik naar CMT loaded ga en vervolgens een artiest zoek via search videos, dan krijg ik niet de clip afgespeeld die ik graag wil.
Ik had b.v. George Strait ingetoetst en als je dan een nummer aanklikt staat er beneden "Up next", en dan gaat ie het hele rijtje op en af.
Die Flash player heb ik overigens wel in mijn computer
Mijn gok is dat het met auteursrechten te maken heeft. Als CMT niet heeft betaald voor bepaalde clips, mogen ze die ook niet meer afspelen. Een andere reden zou ik zo 1,2,3 niet weten..
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Dat kan ook wel kloppen. Die shows en tv dingen maken ze waarschijnlijk zelf, en hebben ze dus copyright over. Die clips zijn van de desbetreffende artiesten en platenlabels..
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
doreennicole
- Amerika-expert
als je een specifieke video zoekt probeer dan ook eens You Tube. Staat vaak ook "copyrighted stuff" op.
(hoop dat dit ok is om hier te zetten, gezien het feit dat het gewoon publiekelijk available is, je hoeft niets down te loaden, hoewel dat ook nog kan, stuur me een PBtje als je meer wilt weten daarover)
(hoop dat dit ok is om hier te zetten, gezien het feit dat het gewoon publiekelijk available is, je hoeft niets down te loaden, hoewel dat ook nog kan, stuur me een PBtje als je meer wilt weten daarover)
SEEING IS BELIEVING