Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Oregon family's name deemed offensive, on license plates
-
Mart81
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
ik heb regelmatig auto's gezien met het duitse kenteken BIT:CH 123 (kreis Bitburg) of NE:UK 567 (kreis Neuß)michael66 schreef:Ach, hier in Nederland zijn we wel wat gewend. Er komen hier wat meer buitenlandse auto's (wat in de VS minder is ...), en een Duister uit Köln (met een K als eerste letter dus) met UT als volgende letters, of een Luxemburger (L als land-letter) met UL als eerste letters op zijn plaat .... tja, dat zijn de gevolgen van de internationalisering van deze wereld. Blijven lachen!!Petra/VS schreef:Tja, sorry, maar daar ben ik het toch wel mee eens. Denk er eens aan, als in Nederland zulke persoonlijke nummerborden konden. En een Fransman of Amerikaan of wie dan ook zou K.U.T. of L.U.L. een leuke plaat vinden. Want dat zijn hun initialen of het betekent wat voor hen. En dat is dan nog mild, het zou erger kunnen. En zeg nou niet, dat dat in Nederland zomaar goed gevonden zou worden, want dat is niet zo! Het kan duizend keer niets betekenen in je eigen taal, maar ik vind het wel goed, dat er hier wordt gekeken of het voor anderen aanstootgevend kan zijn. Keerzijde van de vanity plate, kennelijk.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 6124 Weergaves
-
Laatste bericht door Intothewild67
-
- 93 Reacties