Na jaren en jaren fier aan kop te hebben gestaan bij het schaatsen, nu de volgende Amerikaan die de wereldtitel haalt. Nu eentje uit de stad van Jan Visser.
Het wordt tijd dat de nieuwe generatie opstaat. Sven Kramer gooit hoge ogen. Op naar volgend jaar Sven.
Ik vind het schitterend, de eerste Afro-Amerikaanse wereldkampioen langebaan schaatsen met ook nog een shorttrace ervaring.
Als hij zo blijft rijden zal hij het in Turijn ook nog ver brengen.
Gr.
Rob
wendyjol schreef:Hihi Rene, je bedoelt een schaatsende Arubaan of zo??
Dat is volgens mij net zo iets als die bobleeënde Jamaicanen.
Ja, zoiets ja.
Fuzzy schreef:ze hadden de medailles omgewisseld van de 2de met de 3de plek..stelletje sukkels:lol:
fuzzy
Sukkels... hoezo!! Dat betekent dat Haddrick brons kreeg en Kramer zilver. Ik had overigens ook liever dat ze brons en goud hadden verwisseld. :hilarious:
PeeJay schreef:Ik weet niet hoe het komt, maar dit is volgens mij geheel aan de Amerikanen voorbij gegaan dit weekend.
/PeeJay
yep, heb er niets van gezien of gehoord! Zelfs niet in de krant, nu lees ik de sport niet vaak, maar goed! Meestal zijn de amerikanen wel wat blijer als een amerikaan een medaille wint!
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.