Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Mudshark's Lament
-
Gast
Mudshark's Lament
Tot mijn spijt ben ik er achter gekomen dat het onderwerp dat mijn interesse had en waaraan ik een paar sobere uren aan besteed heb, op slot is gezet. Jammer, want een goede discussie had het resultaat kunnen zijn. De reden voor het sluiten is waarschijnlijk de toon van mijn bijdragen, die door sommigen als beledigend bestempeld is, terwijl hij naar mijn mening slechts provocerend en confronterend is. Het lijkt mij dat dat moet kunnen, maar deze mening schijnt niet gedeeld te worden door the powers that be. So be it. Ik zal me moeten schikken. Als ik dat niet wil, moet ik m'n eigen forum gaan beginnen en daarvoor ontbreekt me de tijd en kunde. Ik zal daarom waarschijnlijk maar sporadisch gaan deelnemen aan dit forum, en mij beperken tot het lezen van de soms behulpzame informatie die deze daarom bruikbare site biedt.
Vanuit een zonnig Houston: Y'all have a nice day now, you hear?
Vanuit een zonnig Houston: Y'all have a nice day now, you hear?