Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Yorin Travel komende 10 weken met Grand Tour Amerika
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Yorin Travel komende 10 weken met Grand Tour Amerika
Hoi allemaal,
Ik zag zojuist het programma Yorin Travel waarin een grand tour door America wordt verslagen. Vandaag was de eerste etappe van de reis, van Atlanta naar Nashville. De komende 10 weken komt een etappe van de reis in het programma.De reis voert verder vanuit Nashville naar Memphis en dan via Texas en Arizona (Phoenix) naar Los Angeles.
Volgens mij wordt deze aflevering volgende week zaterdag herhaald om 19.00 uur, en volgende week zondag is de volgende aflevering om 20.00 uur.
Hier vind je nog de link naar het programma:
http://www.rtl.nl/reizen/yorintravel/gr ... tlanta.xml
Hier kun je de laatste aflevering ook bekijken.
Groetjes,
Jacqueline
Ik zag zojuist het programma Yorin Travel waarin een grand tour door America wordt verslagen. Vandaag was de eerste etappe van de reis, van Atlanta naar Nashville. De komende 10 weken komt een etappe van de reis in het programma.De reis voert verder vanuit Nashville naar Memphis en dan via Texas en Arizona (Phoenix) naar Los Angeles.
Volgens mij wordt deze aflevering volgende week zaterdag herhaald om 19.00 uur, en volgende week zondag is de volgende aflevering om 20.00 uur.
Hier vind je nog de link naar het programma:
http://www.rtl.nl/reizen/yorintravel/gr ... tlanta.xml
Hier kun je de laatste aflevering ook bekijken.
Groetjes,
Jacqueline
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Ik heb het net op internet gekeken, wel leuk.
Een ding sprong er voor mij uit (dat niks met reizen te maken heeft trouwens); de gemiddelde Amerikaan loopt maar 350 meter per dag??
Dat kon ik me maar moeilijk voorstellen, want een tocht naar de winkel is al meer als je langs alle rekken moet. Ik heb het op google gezocht en kwam op andere websites uit die ook zo'n laag nummer geven, 400 yards, maar ik kan niet vinden hoe ze nou aan dit nummer komen.
In ieder geval breng ik het gemiddelde nog wat omhoog
Annemiek
Een ding sprong er voor mij uit (dat niks met reizen te maken heeft trouwens); de gemiddelde Amerikaan loopt maar 350 meter per dag??
Dat kon ik me maar moeilijk voorstellen, want een tocht naar de winkel is al meer als je langs alle rekken moet. Ik heb het op google gezocht en kwam op andere websites uit die ook zo'n laag nummer geven, 400 yards, maar ik kan niet vinden hoe ze nou aan dit nummer komen.
In ieder geval breng ik het gemiddelde nog wat omhoog
Annemiek
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ha ha, anders ik wel! Ik loop zeker 4 mijl per dag, dus dan moet er ergens een Amerikaan zijn, die geen stap verzet (geloof ik graag, hoor). Maar wie is nu toch die "gemiddelde Amerikaan"? Daar zou ik nu wel eens een profiel van willen zien.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- michelle1985
- Amerikafan
Laatst is er in Nederland hetzelfde onderzoek gedaan, ik geloof dat eruit kwam dat de "gemiddelde" Nederlander ongeveer dezelfde afstand loopt per dag. Er zullen inderdaad wel veel mensen zijn die alleen s morgens in de auto stappen en na het werk alleen maar op de bank zitten
anders komt dat gemiddelde nooit zo laag.
- michelle1985
- Amerikafan
Laatst is er in Nederland hetzelfde onderzoek gedaan, ik geloof dat eruit kwam dat de "gemiddelde" Nederlander ongeveer dezelfde afstand loopt per dag. Er zullen inderdaad wel veel mensen zijn die alleen s morgens in de auto stappen en na het werk alleen maar op de bank zitten
anders komt dat gemiddelde nooit zo laag.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 12877 Weergaves
-
Laatste bericht door Amarens
-
- 9 Reacties