Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Light /aspertaam

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Overdaad schaadt, dat geldt voor alles. Als alles wat in die artikels waar is, zo zou zijn, zou de Amerikaanse FDA de produkten allang hebben verboden. Als je twintig gewone cola's gaat drinken iedere dag zul je ook gezondheidsproblemen krijgen (om maar even bij cola te blijven, dat geldt natuurlijk ook voor willekeurig welk ander voedsel, zelfs te veel water) :roll: .
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Tonia
Amerika-newbie
Contacteer:

Splenda in Nederland verkrijgbaar

Bericht door Tonia »

Splenda is een zoetstof dat door heel veel mensen die aan Atkins Low Carb dieet doen wordt gebruikt. Het is dan ook gewoon te bestellen via de webshop http://www.lowcarbclub.nl

Tonia
BostonBoy
Amerika-ontdekker

Bericht door BostonBoy »

Petra/VS schreef:Als je een alternatief voor aspartaam zoekt kun je produkten met Splenda proberen. Daar komen steeds meer produkten van op de markt en je kunt ermee koken en bakken. Dit produkt is van suiker gemaakt en smaakt veel lekkerder, dan aspartaam. En inderdaad, Hilde, net als hier veel fast food is, is er net zoveel dieet voedsel.
Alvorens iedereen nu massaal overgaat op Splenda kan U aanraden de volgende link eens te proberen: http://www.holisticmed.com/splenda De slogan "Splenda is gemaakt van suiker" is inmiddens verboden via de rechter omdat het niet waar is. Ik moet toegeven het smaakt beter dan bijvoorbeeld aspartaam maar de risico's zijn er niet minder om.
dora
Amerikakenner

Bericht door dora »

Er is hier inderdaad genoeg light the vinden (en hier heet het zoals anderen zeiden diet). Zelf vind ik het altijd zo'n nare nasmaak hebben, ik proef het meteen. Ik drink meestal water of maak mijn eigen 'light': sinaasappelsap (of ander vruchtensap) gemixed met spa rood (selzer).

dora
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer