refills?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Gebruikersavatar
Fuzzy
Amerikakenner
Berichten: 881
Lid geworden op: 28 okt 2004, 21:21
Locatie: Netherlands,Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Fuzzy »

wolfman schreef:
Fuzzy schreef:Ja, de refills die mis ik hier.. :roll:
Nou dan heb ik wat voor je, bij IKEA mag je 1x ( let wel op ) 1x refillen( is dit wel nederlands).
Ik zou zeggen go, go go for it. :lol: Wat een feest :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Trouwens bij de Subway in Delft staat een bord 'No Refill", als je dat leest sta je meteen weer met je voetjes op de grond, shit verkeerde land. :cry:

Enno
Ja weer vergeten..was vorige week in IKEA en heb lekker nog een glas gehaald en nog 1 voor me vriendin die wilde het niet dus had ik weer een glas...sommige mensen keken me raar aan met het idee..gaat hij nou alweer?? lol
Greetings from Mister Fuzzy

http://www.eecoboogiewoogie.com
Gebruikersavatar
wolfman
Amerika-ontdekker
Berichten: 85
Lid geworden op: 25 nov 2006, 14:02
Locatie: Almere

Bericht door wolfman »

wiepster schreef: Dochterlief en ik doen dan samen en halen in de pauze een refill.....
Welke pauze, ik heb nog nooit een pauze gehad tijdens een film.

Enno
Afbeelding
Michigan
Amerikakenner
Berichten: 1161
Lid geworden op: 03 okt 2005, 19:54
Locatie: Schagen, Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Michigan »

wolfman schreef:
wiepster schreef: Dochterlief en ik doen dan samen en halen in de pauze een refill.....
Welke pauze, ik heb nog nooit een pauze gehad tijdens een film.

Enno
Inderdaad. In Amerika heb ik ook nog nooit pauze gehad tijdens een film.
- Mike
wiepster
Amerika-expert
Berichten: 2794
Lid geworden op: 06 apr 2005, 08:00
Locatie: Florida, USA

Bericht door wiepster »

Michigan schreef:
wolfman schreef: Welke pauze, ik heb nog nooit een pauze gehad tijdens een film.

Enno
Inderdaad. In Amerika heb ik ook nog nooit pauze gehad tijdens een film.
Tja, wij als vrouwen moeten toch altijd wel een keer naar de restroom tussendoor.... :oops: ....vooral na de eerste extra large gulp...
Gebruikersavatar
Lanni
Amerikafan
Berichten: 350
Lid geworden op: 14 jul 2007, 21:55
Locatie: Hengelo ov

Bericht door Lanni »

Perfect die Refill. 1 glas voor tijdens het eten, en de rest voor onderweg. Scheelt toch weer frisdrank kopen in de supermarkt.

Ik ben wel zwaar verslaafd aan de typische Amerikaanse Orange Soda(ja die met al die kleur en smaakstoffen), ik kan niet wachten.... :D
kastelke
Amerika-expert
Berichten: 18770
Lid geworden op: 02 feb 2005, 08:56
Locatie: Oakville, Ontario
Contacteer:

Bericht door kastelke »

wolfman schreef:Trouwens bij de Subway in Delft staat een bord 'No Refill",
Subway in Athene (Griekenland) = ook gratis 1 x 'refillen'.
Maar qua klantvriendelijkheid en werkenthousiasme lijkt deze Subway nog niet 1% op Amerika. :-(
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Gebruikersavatar
ratm
Amerika-ontdekker
Berichten: 40
Lid geworden op: 23 jun 2007, 23:30
Locatie: Zeist

Bericht door ratm »

Was vorig jaar op een Amerikaanse Kazerne in Duitsland. We gingen daar even langs de Burger King en ik denk dat ik in mijn leven nog nooit zoveel Dr Pepper achter elkaar heb gedronken!! Wat is dat spul toch lekker!! Beter gaat mcDonalds hiero dat ook verkopen!! :lol: :lol:

Heb in Amerika ook wel eens bij mcDonalds die extreem grote bekers gezien... Klein "bakje" met daarop dan een grote beker.. iemand daar een foto van?
Gebruikersavatar
Clint
Amerika-expert
Berichten: 4657
Lid geworden op: 07 mei 2006, 19:13
Locatie: Detroit, MI

Bericht door Clint »

Ik vind free refills een heerlijke service. Ik erger me echter wel eraan als ze gewoon zomaar een nieuw glas voor je neus zetten, zonder te vragen of je meer wilt. Dat is gewoonweg verspilling. Daarnaast heb ik ook nog eens de tik dat ik altijd mn glas leeg wil drinken en als ze dan constant meer voor mijn neus neerzetten, zonder te vragen of ik meer wil, betekend dat aardig wat wc bezoek voor mij ;)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Gebruikersavatar
Joke
Amerikakenner
Berichten: 1209
Lid geworden op: 12 jul 2004, 19:56

Bericht door Joke »

Je kan altijd "No, thank you" zeggen, en dan nemen ze het weer mee, of je houd je hand over je glas als ze het weer willen vullen.
Gebruikersavatar
Lanni
Amerikafan
Berichten: 350
Lid geworden op: 14 jul 2007, 21:55
Locatie: Hengelo ov

Bericht door Lanni »

Clint schreef:Ik vind free refills een heerlijke service. Ik erger me echter wel eraan als ze gewoon zomaar een nieuw glas voor je neus zetten, zonder te vragen of je meer wilt. Dat is gewoonweg verspilling. Daarnaast heb ik ook nog eens de tik dat ik altijd mn glas leeg wil drinken en als ze dan constant meer voor mijn neus neerzetten, zonder te vragen of ik meer wil, betekend dat aardig wat wc bezoek voor mij ;)
Bekende bruiloft Taferelen ;)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer