Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

immigration:welk adres opgeven?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
kadaatje
Amerika-newbie
Contacteer:

immigration:welk adres opgeven?

Bericht door kadaatje »

Ik begrijp er niets meer van! Ik heb gehoord dat immigrations naar het adres kan bellen of je daar ook werkelijk aankomt. 14 juni ga ik naar Colorado en land op Vielgveld Colorado Springs voor een rondreis, daarna ga ik naar Vermont naar een vriendin.
Is het legaal en verstandig om het adres van het motel op te geven in Colorado of geef ik het adres van mijn vriendin in Vermont (wat dus een totaal andere staat is.
Bbuurt
Amerikafan

Bericht door Bbuurt »

Als je het adres opgeeft van de eerste overnachting is het al goed.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Bbuurt schreef:Als je het adres opgeeft van de eerste overnachting is het al goed.
Als je echt op doorreis bent kun je dat inderdaad het beste opgeven.

Afgelopen januari vroeg de Immigration officer ook wat ik kwam doen. Toen ik vertelde dat we een aantal nachten zouden doorbrengen bij een vriend (Dennis in dit geval) en verder zouden rondreizen, zei hij dat we dan in het vervolg beter dat adres (van Dennis dus) konden opgeven. Dus niet het adres van het motel waar we de eerste nacht verbleven. Hij maakte er verder geen problemen van en accepteeerde het adres dat ik opgegeven had.

Dit geldt natuurlijk alleen als je al vrij vlot op het bewuste adres bent, wij waren de 2e dag al bij Dennis. In Kadaatje's geval zou ik gewoon ook het adres van de eerste motelovernachting opgeven.

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
BuckeyeRed
Amerikakenner

Bericht door BuckeyeRed »

De bedoeling is dat je het adres opgeeft waar je het langst gaat verblijven, als je gaat rondreizen kan je dat ook aangeven (nou weet ik even niet zeker of je dan het adres van je eerste hotelvernachting ook alleen mag vermelden - maar ongetwijfeld weet iemand anders hier dat detail).
Bbuurt
Amerikafan

Bericht door Bbuurt »

Wat Roland zegt klopt helemaal. Maar aangezien Kadaatje zegt dat ze eerst gaat rondreizen en dan pas later naar een vriendin zei ik daarom het eerste hotel/motel.

Als je inderdaad ergens vlak na aankomst voor langere tijd bent, dan dat adres opgeven.
Veusy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Veusy »

BuckeyeRed schreef:De bedoeling is dat je het adres opgeeft waar je het langst gaat verblijven, als je gaat rondreizen kan je dat ook aangeven (nou weet ik even niet zeker of je dan het adres van je eerste hotelvernachting ook alleen mag vermelden - maar ongetwijfeld weet iemand anders hier dat detail).
Ik heb eens "roundtrip" op de waiver geschreven en mocht aan de immigratie opnieuw beginnen. Ze vragen echt wel een adres. Meestal dus dat van uw eerste verblijf, of als je ergens langer blijft dat adres.
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer