Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

SeatGeek, Ticketmaster, Gametime.co voor (sport)Tickets

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
nwolf
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door nwolf »

Even een keer iets bij Algemeen posten ;).
Wanneer ik in de US ben vindt ik het meestal wel leuk om een sportwedstrijd te bezoeken en in het verleden heb ik dit dan ook vaak gedaan via de site van het team zelf.Nu las ik onlangs wat reviews over GameTime dat mensen daar best positief over waren.

Ik vroeg mij af of meer forumleden toevallig ervaring hebben met deze site en zo ja of het ook goed werkt?
Tickets zijn best een stuk goedkoper vergeleken met Ticketswap dus vroeg me af of het echt zo goed is.

ik krijg alleen geen account aangemaakt omdat ik een EU IP adres heb, is dit alleen voor het aanmaken/aanvragen, of ook als je daarna iets wilt bestellen?
Laatst gewijzigd door nwolf op 05 apr 2026, 12:53, 1 keer totaal gewijzigd.
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida | 2026 California
mtl
Amerika-expert

Re: GameTime.co voor (sport)Tickets

Bericht door mtl »

Geen ervaring mee. Ik koop uitsluitend op de officiële sites. Heb ook nooit van deze kaartenboer gehoord.
Almere vak V
Amerika-expert

Bericht door Almere vak V »

Ik hoor er hier heel weinig over. Mensen kopen vooral bij Ticketmaster. Als dat niet kan dan wijken mensen uit naar SeatGeek of StubHub.
nwolf
Amerikakenner

Bericht door nwolf »

Thnx, ik ga daar eens kijken!
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida | 2026 California
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Ik heb via google eens gezocht naar deze site maar de recensies zijn nogal wisselend. Ik raad sowieso aan om kaarten via de website van de thuisclub aan te schaffen. Vaak wordt je dan doorgelinkt naar Ticketmaster die ook aan resale doet. Die vage kaartensites kan je beter mijden.
Almere vak V
Amerika-expert

Bericht door Almere vak V »

nwolf schreef:
06 feb 2025, 18:39
Thnx, ik ga daar eens kijken!
De kids van onze buurman gebruiken vaak Vivid Seats hoor ik net.
nwolf
Amerikakenner

Bericht door nwolf »

Heb 2 kaartjes via SeatGeek gekocht en kreeg ze meteen digitaal binnen via de Washington Wizzards (die niet zo'n lekker seizoen draaien :lol:).
Prijsverschil met Ticketmaster was best flink, die vroegen het dubbele dus vandaar dat ik even nieuwsgierig was of dit ging werken.
nwolf
Amerikakenner

Bericht door nwolf »

Ter info nu ook kaartjes gekocht voor de SF Giants in Augustus.

Helaas kreeg ik de melding bij het betalen van de tickets dat het alleen met een Creditcard mag worden betaalt die in America/Mexico/Canada is uitgegeven. Na een paar dagen heen en weer mailen met SeatGeek kreeg ik de reactie dat het aan mijn creditcard moet liggen en die dus de transactie zou blokkeren en ze daar niks mee kunnen.
Is natuurlijk onzin want ik heb alles met 3 verschillende creditcards geprobeerd te betalen en bij alle 3 lukte het niet.
Na wat zoekwerk kwam ik er achter dat het vrij eenvoudig op te lossen was.
In je google wallet kun je de adresgegevens van je kaart aanpassen, dit heb ik gedaan naar een US adres (hotel in SF) daarna op betalen gedrukt.
Ik kreeg uiteraard de vraag om in de app van de CC te bevestigen dat ik het was en dit gedaan. Daarna ging de betaling door en kreeg ik de bevestiging in de mail.
Je kunt er dus omheen werken loop je hier tegenaan dus gewoon een tip mocht je bij seatgeek willen boeken!
(p.s. het kan zijn dat de transactie geweigerd wordt, of je bank nog vraagt of jij het echt was, bij mij werkte het).
BahamaOne
Amerikafan

Re: SeatGeek, Ticketmaster, Gametime.co voor (sport)Tickets

Bericht door BahamaOne »

Uit ervaring weet ik dat het ook kan liggen aan je CC nummer, bv. de eerste cijfers van je card refereren (volgens de info die ik kreeg van het bedrijf waar ik iets online wilde betalen) aan de soort cc en land van uitgifte.

bv. AMEX NL kaarten beginnen met 3753, dus als er een blok op die reeks zit, lukt het je niet om voorbij de check te komen, ook al geef je een USA adres op. :thumbup:
Big-AL
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Big-AL »

Ik boek eigenlijk altijd de meeste tickets voor concerten in Los Angeles met de Ticketmaster app.
In de app heb ik de lokatie op Los Angeles staan, en mijn land op Verenigde Staten terwijl ik ze koop vanuit Gouda op mijn telefoon.
Als betaalmethoden Paypal en mijn ANWB Visa Gold Card.
(beiden altijd in de plus want ik zet er altijd voldoende geld op zodat hij niet rood komt te staan).
Nog nooit problemen gehad met betalingen.
Voor de a.s. vakantie in september in Los Angeles nu diverse concertkaarten bij de Whisky a GoGo, Iron Maiden in het BME Stadium, Mötley Crüe in Long Beach Amphitheater en W.A.S.P. in The Wiltern gekocht en direct kunnen afrekenen met de Visa Card.
1 keer lukte het niet, maar toen kon ik Paypal gebruiken (lag achteraf aan een tijdelijke storing bij VISA).
Een paar jaar geleden had ik wel vaak problemen om te kunnen betalen, maar de laatste tijd is het altijd goed gegaan.
Los Angeles in 2015, 2016, 2017, 2019, 2023 en 2024.
September 2026 ga ik weer 4 weken naar L.A.
cvr
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 21

Bericht door cvr »

Interessant!

Hoe vind je eigenlijk al deze events? Wij doen LA-LV-SF in oktober maar ik krijg weinig grote concerten uit Ticketmaster.
Big-AL
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Big-AL »

Ik ken zowiezo alle locaties al, dus ik ben al maanden op de websites van de concertzalen aan het kijken, want er komen elke week weer nieuwe concerten bij.
Maar deze is heel handig, je kunt de periode aangeven dat je er bent en dan zie je alles wat er in die tijd komt.
En als je eentje gevonden hebt waar je heen wilt, staat er een directe link naar Ticketmaster en Seatgeek om kaarten te kopen.

https://www.songkick.com/metro-areas/17 ... angeles-la
Los Angeles in 2015, 2016, 2017, 2019, 2023 en 2024.
September 2026 ga ik weer 4 weken naar L.A.
BahamaOne
Amerikafan

Bericht door BahamaOne »

Net via Ticketmaster kaartjes voor het WK gescoord voor Nederland - Tunesie in Kansas City :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer