Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Dit zie je niet in CSI... (denk ik)
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dit zie je niet in CSI... (denk ik)
Body farms..., zie http://www.officer.com/article/article. ... Section=20
Ron (in Seattle, WA)
http://www.dutchoutpost.us
Ron (in Seattle, WA)
http://www.dutchoutpost.us
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Toevallig gaat één aflevering van CSI over de Body Farm, volgens mij ergens in het eerste seizoen. Er is (ik meen op Discovery) ook eens een documentaire over de Body Farm geweest, ik vond het erg fascinerend.
-edit: Het is aflevering 15 van seizoen 2 (Jerry heeft het even opgezocht
)
Aflevering 2.15 – Burden of Proof
Het CSI-team onderzoekt wie een doodgeschoten slachtoffer heeft verstopt tussen andere lijken. Deze lijken zijn onderwerp van studie door wetenschappers in een gecontroleerd experiment, dat bekendstaat als een ‘body farm’. De aanwijzingen voeren het team naar een zaak van vermoedelijk seksueel misbruik van een kind.
-edit: Het is aflevering 15 van seizoen 2 (Jerry heeft het even opgezocht

Aflevering 2.15 – Burden of Proof
Het CSI-team onderzoekt wie een doodgeschoten slachtoffer heeft verstopt tussen andere lijken. Deze lijken zijn onderwerp van studie door wetenschappers in een gecontroleerd experiment, dat bekendstaat als een ‘body farm’. De aanwijzingen voeren het team naar een zaak van vermoedelijk seksueel misbruik van een kind.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bart, en vooral: hoe chique gekleed zo'n onderzoekers de 'crime scene' onderzoeken! In't echt dragen die mensen een overal (werkpak, of hoe noem je dat in 't Nederlands), maar ja, dat is niet zo flitsend. Tevens denk ik dat mensen in een écht CSI zich al die designerkleding niet kunnen veroorloven.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Ja en wat dacht je van die schouwarts uit CSI Miami, dat lijkt wel een fotomodel in Gucci pakjes en Prada schoenen aan naar het plaats delict.
Ze hebben het wel iets geminderd, in de eerste serie dat een politieagente die was zo mooi dat ik daar elke dag een moord zou komen bekennen.
Met afstand de slechtste CSI die Miami, Caruso is een kariktuur van zichzelf geworden in die serie.
Ze hebben het wel iets geminderd, in de eerste serie dat een politieagente die was zo mooi dat ik daar elke dag een moord zou komen bekennen.
Met afstand de slechtste CSI die Miami, Caruso is een kariktuur van zichzelf geworden in die serie.
hi ik ben voor het eerst op het forum en meteen lees ik iets over mijn fav serie.Bart40 schreef:Ja en wat dacht je van die schouwarts uit CSI Miami, dat lijkt wel een fotomodel in Gucci pakjes en Prada schoenen aan naar het plaats delict.
Jullie moeten ook niet naar Miami of Ny kijken alhoewel NY gaat nog wel nee csi crime scene investigation de eerste en de beste

like to meet him
Inderdaad, met al die zogenaamd pakkende one-liners (vreselijke open deuren dus..) vlak voor de begintune, waarbij hij ook altijd even heel stoer aan zijn zonnebril zit.Bart40 schreef:Ja en wat dacht je van die schouwarts uit CSI Miami, dat lijkt wel een fotomodel in Gucci pakjes en Prada schoenen aan naar het plaats delict.
De schouwarts is heel aardig, maar ze is voor een schouwarts wel heel erg betrokken bij haar slachtoffers. Dat houdt niemand in het echt vol...
Ik keek meestal naar CSI, maar het is nu voor mij veel te veel van hetzelfde. New York vind ik op dit moment nog de leukste, maar dat komt misschien omdat ik het nog niet zo vaak gezien heb.
Mijn favoriete Amerikaanse politieserie is overigens Law and Order: Criminal Intent. Dat ligt voor het grootste deel aan Vincent D'Onofrio, een echte rasacteur, maar Kathryn Erbe vind ik ook erg goed naast hem. Ze laat zich door D'Onofrio zeker niet wegspelen.
(Sorry... beetje off topic

Hehe, wie je er ook over hoort praten (of ziet) het gaat altijd om die Coruso
Vind hem ook niks, de manier waarop ie praat *zucht*

Weblog: http://weworldwide.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Hij fluistert meer volgens mij en aan het eind altijd die zonnebril opzetten, is een beetje "image" geworden maar ik vind hem wel wat hebbenZeroXX schreef:Hehe, wie je er ook over hoort praten (of ziet) het gaat altijd om die Coruso![]()

Paula
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
"putting on his sun glasses"'Hard to see, the dark side is. Discover who this assassin is, we must'

Ik kijk er soms naar, ik vind het hele idee wel aardig en kijk een beetje door de "show" heen. Volgens mij gebruiken ze aardig wat dingen die in het echt ook zo gebeuren (behalve de kleding dan).
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
-
- Amerika-expert
Caruso is echt een love him or hate him kind of guy. ik vond hem geweldig in NYPD blue and love him as Horatio. Ik kijk niet zo vaak omdat al die series niet bij te houden zijn en ik denk altijd ik kan ze in de reruns toch zestig keer zien, maar ga in de zomerleegte weer wat bij-kijen
SEEING IS BELIEVING