Maar als ik klik op de link https://www.americanexpress.com/nl-nl/k ... =fbsilver1 dat staat er weer dit als ik doorklik:*Upgradevoorwaarden • De kaartbijdrage voor de Flying Blue - American Express Platinum Card bedraagt € 55 per maand. • Onder voorbehoud van goedkeuring van uw aanvraag door American Express. • Alleen voor Flying Blue Entry, Silver en Gold kaarthouders die een upgrade naar Flying Blue Platinum aanvragen: vraag uw upgrade naar Platinum uiterlijk 3 februari 2026 aan en ontvang 80.000 extra Miles, als u uiterlijk 3 mei 2026 minimaal € 5.000 uitgeeft met uw nieuwe Flying Blue Platinum Card. Miles worden uiterlijk halverwege juli 2026 overgedragen. Houd er rekening mee dat u in dezelfde periode niet kunt genieten van verschillende upgrade-aanbiedingen van American Express en dat uw Flying Blue Platinum Card nog actief moet zijn op het moment van de Miles-overdracht. • U kunt uw kaart upgraden als u minimaal 6 maanden American Express kaarthouder bent. • U kunt maximaal één keer per 6 maanden een kaartupgrade of -downgrade aanvragen. • Het is onmogelijk om over te schakelen van een Business Card (kaart voor zakelijk gebruik) naar één van onze American Express kaarten voor consumenten (kaart uitsluitend voor persoonlijk gebruik) of vice versa. • Indien u een upgradebonus heeft ontvangen en u uw kaart binnen 6 maanden na het upgraden downgrade, kan American Express uw bonus Miles terugvorderen.
Zit ik er dan alsnog 1 jaar aan vast?Wilt u uw Flying Blue Silver Card wijzigen naar de Flying Blue Platinum Card?
Let op:
Onder voorbehoud van goedkeuring van uw aanvraag door American Express.
U kunt uw kaart upgraden als u minimaal 6 maanden American Express kaarthouder bent.
U kunt maximaal één keer per 6 maanden een kaartupgrade of downgrade aanvragen.
Een downgrade binnen het eerste jaar na aanvraag is niet toegestaan via dit formulier.
Lees meer in de voorwaarden voor het wijzigen van uw kaart.