Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen met prepaid data simkaarten voor een hotspot
Ervaringen met prepaid data simkaarten voor een hotspot
Goedemorgen!
Ik ben op zoek naar een prepaid data simkaart die ik in een spare telefoon kan stoppen zodat ik een hotspot kan opzetten.
Ik zie online zoveel verschillende sims en niet overal staat bij vermeld of een hotspot maken mogelijk is.
Het doel is om met 2 iphones en 1 android toestel te verbinden met een los android toestel waarop de hotspot moet draaien. Om zodoende de 2 iphones en het ene android toestel online te houden i.v.m. dingen opzoeken en whatsapp.
Mochten mensen hier tips hebben hoor ik dat graag!
Ik ben op zoek naar een prepaid data simkaart die ik in een spare telefoon kan stoppen zodat ik een hotspot kan opzetten.
Ik zie online zoveel verschillende sims en niet overal staat bij vermeld of een hotspot maken mogelijk is.
Het doel is om met 2 iphones en 1 android toestel te verbinden met een los android toestel waarop de hotspot moet draaien. Om zodoende de 2 iphones en het ene android toestel online te houden i.v.m. dingen opzoeken en whatsapp.
Mochten mensen hier tips hebben hoor ik dat graag!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Re: Ervaringen met prepaid data simkaarten voor een hotspot
Deze vraag hoort hier niet thuis. Er was in je voorstel topic al verwezen naar het juiste subforum, dus pak dat er nog eens bij.
- nwolf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 ORL + LV | 2018 California + LV | 2019 ORL + NYC | 2022 ORL | 2023 ORL | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC
Dat snap ik maar daar verdwijnt de comment al redelijk snel, en nogal lastig om mijn soortgelijke vraag tussen 155 pagina’s te zoeken.
Dank, mijn vraag daar gesteld maar die verdwijnt snel op de achtergrond en nogal lastig om een soortgelijke vraag te zoeken tussen de 155 pagina’s.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht