Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickets MLB - WNBA - MLS
-
- Amerika-ontdekker
Tickets MLB - WNBA - MLS
Dag allen
Van 1 tot 21 juli gaan we naar de states met het gezin (5 personen).
We landen in New York, verblijven daar 5 dagen en reizen door naar Philadelphia, van daaruit reizen we door naar Washington en via meerdere tussenstops stranden we in Orlando om daarna een eindstop te maken in Miami. Van daaruit vliegen we terug.
Aangezien we allemaal sportfanaten zijn, willen we zoveel mogelijk variërende sporten zien.
Voor het baseball, kan men reeds tickets aanschaffen zie ik, maar bij de wedstrijden in juli, staat er bijna altijd naast de data: TBD.
Dit wil zeggen dat het exact uur of data nog moet bepaald worden?
Wanneer ik dan de tickets wil inboeken, krijg ik de melding dat de wedstrijd tot 7 dagen verschil kan doorgaan.
Aangezien we overal maar enkele dagen verblijven, kan dit problemen opleveren…
Iemand hier ervaring mee? Als dit enkel over het uur gaat, is er geen probleem.
Of wacht ik best nog en probeer ik tickets te scoren via andere sites..?
Alvast bedankt!!
Van 1 tot 21 juli gaan we naar de states met het gezin (5 personen).
We landen in New York, verblijven daar 5 dagen en reizen door naar Philadelphia, van daaruit reizen we door naar Washington en via meerdere tussenstops stranden we in Orlando om daarna een eindstop te maken in Miami. Van daaruit vliegen we terug.
Aangezien we allemaal sportfanaten zijn, willen we zoveel mogelijk variërende sporten zien.
Voor het baseball, kan men reeds tickets aanschaffen zie ik, maar bij de wedstrijden in juli, staat er bijna altijd naast de data: TBD.
Dit wil zeggen dat het exact uur of data nog moet bepaald worden?
Wanneer ik dan de tickets wil inboeken, krijg ik de melding dat de wedstrijd tot 7 dagen verschil kan doorgaan.
Aangezien we overal maar enkele dagen verblijven, kan dit problemen opleveren…
Iemand hier ervaring mee? Als dit enkel over het uur gaat, is er geen probleem.
Of wacht ik best nog en probeer ik tickets te scoren via andere sites..?
Alvast bedankt!!
Re: Tickets MLB - WNBA - MLS
Gaat puur over aanvangstijden. Als een wedstrijd vastgesteld is voor een bepaalde dag dan wordt die ook op die dag gespeeld.
- Almere vak V
- Amerika-expert
Gaat een eenzijdig sportavontuur worden denk ik in juli. Aangezien de enige Major sport die dan gespeeld wordt de MLB zal zijn. Ook al wil men je over bepaalde andere sporten anders doen geloven.Pieterjan99 schreef: ↑17 okt 2024, 20:44Aangezien we allemaal sportfanaten zijn, willen we zoveel mogelijk variërende sporten zien.
Nope. Dat is onzin. Als de datum is vastgesteld en er staat TBD (Time Will be Decided) dan wordt de wedstrijd op desbetreffende dag gespeeld. Alleen de tijd is nog niet bekend. Als er al ooit met een dag geschoven gaat worden zal dat zijn aan het eind van het seizoen. Zelden of nooit in juli.Pieterjan99 schreef: ↑17 okt 2024, 20:44Wanneer ik dan de tickets wil inboeken, krijg ik de melding dat de wedstrijd tot 7 dagen verschil kan doorgaan.
Wat kaarten betreft zou ik me niet zo heel veel zorgen maken in deze periode. Meestal meer dan voldoende te krijgen. De enige waar je wellicht even naar moet kijken is de Yankees@Mets begin juli. Officieel geen "Subway Series" omdat de subway maar 1 kant oprijdt. Maar dat is wel een wedstrijdje waar je wellicht wat verder naar moet kijken dan een paar dagen van tevoren. Zeker als 1 van de 2 de World Series wint. Dan is dat altijd de ultieme gelegenheid om dat er ff in te smeren...
Laatst gewijzigd door Almere vak V op 13 dec 2024, 09:55, 2 keer totaal gewijzigd.
In juli zijn er mogelijk ook oefenwedstrijden van grote Europese voetbalclubs.
En van 15 juni t/m 13 juli is er ook nog FIFA WK voetbal voor clubs in de VS.
En van 15 juni t/m 13 juli is er ook nog FIFA WK voetbal voor clubs in de VS.
Laatst gewijzigd door mtl op 18 okt 2024, 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerika-ontdekker
Heb het gevoel om idd nog te wachten met tickets. Via gekende kanalen zijn de prijzen op dit moment behoorlijk kostelijk.Almere vak V schreef: ↑18 okt 2024, 10:04Gaat een eenzijdig sportavontuur worden denk ik in juli. Aangezien de enige Mayor sport die dan gespeeld wordt de MLB zal zijn. Ook al wil men je over bepaalde andere sporten anders doen geloven.Pieterjan99 schreef: ↑17 okt 2024, 20:44Aangezien we allemaal sportfanaten zijn, willen we zoveel mogelijk variërende sporten zien.
Nope. Dat is onzin. Als de datum is vastgesteld en er staat TBD (Time Will be Decided) dan wordt de datum op desbetreffende dag gespeeld. Alleen de tijd is nog niet bekend. Als er al ooit met een dag geschoven gaat worden zal dat zijn aan het eind van het seizoen. Zelden of nooit in juli.Pieterjan99 schreef: ↑17 okt 2024, 20:44Wanneer ik dan de tickets wil inboeken, krijg ik de melding dat de wedstrijd tot 7 dagen verschil kan doorgaan.
Wat kaarten betreft zou ik me niet zo heel veel zorgen maken in deze periode. Meestal meer dan voldoende te krijgen. De enige waar je wellicht even naar moet kijken is de Yankees@Mets begin juli. Officieel geen "Subway Series" omdat de subway maar 1 kant oprijdt. Maar dat is wel een wedstrijdje waar je wellicht wat verder naar moet kijken dan een paar dagen van tevoren. Zeker als 1 van de 2 de World Series wint. Dan is dat altijd de ultieme gelegenheid om dat er ff in te smeren...
Ik zou graag 2 wedstrijden zien. De mets vs Yankees en nog eentje in Philadelphia.
Alsook zou de WNBA doorgaan die periode, aangezien de dochter zelf basket lijkt me dit wel iets...
Vermoedelijk speelt Miami (voetbal) ook in deze periode.... maar nog geen kalender uit.
Dus best nog even wachten met tickets? Ergens in december nog eens kijken of nog langer wachten? We zijn met 5, vermoedelijk dan al wat beperkter om naast elkaar te zitten...
Kaarten voor MLB zijn over het algemeen nog niet beschikbaar. De kaarten die aangeboden worden zijn afkomstig van derden.
- Almere vak V
- Amerika-expert
Zoals @mtl al aangeeft zijn veel MLB kaarten nog niet beschikbaar. Dat geldt ook voor de Mets. Alles wat je nu dus ziet is doorverkoop van derden. Geduldig wachten tot de kaarten bij de Mets vrijkomen. Dan wel snel reageren, want dit zijn kaarten die snel zullen gaan, lees aantrekkelijk zijn voor doorverkopers. Wat overigens in Amerika volledig legaal is. Phillies zou ik me niet heel druk overmaken. Of het moet echt een kraker zijn. WNBA zijn nog altijd meer lege dan volle stoelen. En dan loop je tegen een dingetje aan, Inter Miami. Schema is nog niet bekend voor 2025. Wordt volgens mij halverwege volgende maand bekend gemaakt. Ik durf niet te voorspellen wat kaartjes daar gaan kosten. Maar daar zijn de prijzen sinds Messi daar speelt compleet de pan uitgerezen. Klein stadion. Grote aantrekkingskracht. Weinig kaartjes. Kortom tel uit je winst. Zeker als je er 5 nodig hebt...Pieterjan99 schreef: ↑18 okt 2024, 11:36Ik zou graag 2 wedstrijden zien. De mets vs Yankees en nog eentje in Philadelphia.
Alsook zou de WNBA doorgaan die periode, aangezien de dochter zelf basket lijkt me dit wel iets...
Vermoedelijk speelt Miami (voetbal) ook in deze periode.... maar nog geen kalender uit.
-
- Amerika-ontdekker
En iemand een idee wanneer de kaartjes bvb vd metz vrijkomen?
Mvg
Mvg
Geen idee. Gewoon af en toe de Mets website in de gaten houden.
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor deze info.
Bij deze zal ik dit doen.
mvg
Bij deze zal ik dit doen.
mvg
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Vorig jaar heb ik in november 2023 tickets gekocht voor de yankees begin augustus 2024. Nagenoeg hele stadion was nog beschikbaar.
Tip: download alvast de MLB Ballpark app, makkelijk om in de gaten te houden of de tickets al beschikbaar zijn. Hier komen tevens je tickets voor MLB wedstrijden in te staan.
Tip: download alvast de MLB Ballpark app, makkelijk om in de gaten te houden of de tickets al beschikbaar zijn. Hier komen tevens je tickets voor MLB wedstrijden in te staan.
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor deze tip. Heb ik dan ook gedaan en de tickets op 4 juli: New York Yankees @ The New York Metz zijn reeds in mijn bezit.
Enkele dagen later zitten we in Philadelphia en daar wil ik ook een wedstrijdje meepikken (tickets zouden pak goedkoper moeten zijn), maar nog geen single tickets beschikbaar. Ik hou het in de gaten....
mvg
PJ
Enkele dagen later zitten we in Philadelphia en daar wil ik ook een wedstrijdje meepikken (tickets zouden pak goedkoper moeten zijn), maar nog geen single tickets beschikbaar. Ik hou het in de gaten....

mvg
PJ
-
- Amerika-ontdekker
Tickets voor WNBA ook besteld.
Echter wou ik vandaag de tickets voor MLB Philadelphia aankopen.
Alles ingevuld, bij betaling steeds een foutmelding dat tickets niet beschikbaar zijn, enkel voor mensen die in de regio wonen...
Iemand een achterpoortje hiervoor? Kan je als buitenstaander echt geen tickets aankopen?
mvg
Echter wou ik vandaag de tickets voor MLB Philadelphia aankopen.
Alles ingevuld, bij betaling steeds een foutmelding dat tickets niet beschikbaar zijn, enkel voor mensen die in de regio wonen...
Iemand een achterpoortje hiervoor? Kan je als buitenstaander echt geen tickets aankopen?
mvg
Voor welke wedstrijd is dat? Op welke datum?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik kan gewoon tickets voor de Phillies bestellen via de Ballpark-app. Probeer anders het icoontje met de 3 puntjes in de app om te chatten en vraag het ze waar het mis gaat.
-
- Amerika-ontdekker
Wedstrijd van 6 juli.
Bestellen gaat , tot ik naar betaling moet overgaan. niets lukt, PayPal, Apple Pay, visa. Ik krijg steeds de melding:
Orders for select Phillies 2025 game tickets are only being accepted from fans in the Philadelphia tri-state area...
Heb een mailtje gestuurd naar hen...
Bestellen gaat , tot ik naar betaling moet overgaan. niets lukt, PayPal, Apple Pay, visa. Ik krijg steeds de melding:
Orders for select Phillies 2025 game tickets are only being accepted from fans in the Philadelphia tri-state area...
Heb een mailtje gestuurd naar hen...
-
- Amerika-ontdekker
Antwoord verkregen, ik moet bellen naar een bepaald nummer om tickets te bestellen...
(ter info)
(ter info)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Op 13 juli gaan wij SF Giants - LA Dodgers kijken in het Oracle Center (SF).
Tickets hebben wij rechtstreeks via https://www.mlb.com/giants/tickets/single-game-tickets gekocht. Zelfs goedkoper dan Stubhub, Seatgeek, Ticketmaster, ... Voordeel is ook dat je daar ook echt je plaatsen kan kiezen (niet enkel de row).
Tickets ontvang je ook meteen en via de officiële Ballpark kan je daar dan binnen via QR code.
Tickets hebben wij rechtstreeks via https://www.mlb.com/giants/tickets/single-game-tickets gekocht. Zelfs goedkoper dan Stubhub, Seatgeek, Ticketmaster, ... Voordeel is ook dat je daar ook echt je plaatsen kan kiezen (niet enkel de row).
Tickets ontvang je ook meteen en via de officiële Ballpark kan je daar dan binnen via QR code.
-
- Amerika-ontdekker
Klopt, ook steeds via de ballpark geboekt.
De new york NY Metz ging vlot, voor de Phillies moest ik eerst bellen… maar ondertussen ook opgelost.
De wnba tickets ook via officiele site aangekocht.
Ik kies ook liever zelf nog de rijen en nummerplaatsen
De new york NY Metz ging vlot, voor de Phillies moest ik eerst bellen… maar ondertussen ook opgelost.
De wnba tickets ook via officiele site aangekocht.
Ik kies ook liever zelf nog de rijen en nummerplaatsen
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2007 Weergaves
-
Laatste bericht door mtl
-