Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kort vraagje

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
felipes
Amerika-ontdekker

Kort vraagje

Bericht door felipes »

Wijzigen na vertrek is toegestaan tegen EUR 100 per verandering/per ticket. Voor vertrek is wijzigen niet toegestaan.
op Klm.nl

1)Wat betekent dit precies..
Betekent het dat ik de heen ticket niet meer kan wijzigen en terugreis wel?

2)Ik wil naar JFK op een vast heendatum, maar mijn terugdatum is nog niet zeker. en ik wil graag de mogelijkheid open houden om de terugreis te kunnen wijzigen. weet iemand welke (goedkoper dan KLM) maatschappijen die dat makkelijk laat doen
Clint
Amerika-expert

Re: Kort vraagje

Bericht door Clint »

felipes schreef:
1)Wat betekent dit precies..
Betekent het dat ik de heen ticket niet meer kan wijzigen en terugreis wel?
Volgens mij wel ja
2)Ik wil naar JFK op een vast heendatum, maar mijn terugdatum is nog niet zeker. en ik wil graag de mogelijkheid open houden om de terugreis te kunnen wijzigen. weet iemand welke (goedkoper dan KLM) maatschappijen die dat makkelijk laat doen
Volgens mij zit bij de meeste goedkope fares er altijd wel een hoge 'boete' voor het wijzigen. Bij duurdere tarieven is het vaak wel mogelijk. Ik zou zeggen, ga er een middag voor zitten en ga een hele hoop airlines af. Gezien de dollarkoers is het wss goedkoper om een amerikaanse maatschappij te kiezen.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
monster
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door monster »

Ja klopt, je kan je heenreis dus niet wijzigen nadat het ticket geboekt is, maar de terugreis wel, en dat kost je dan 100euro.
Houdt er wel rekening mee, dat als je je terugreis wijzigt dat er dan plaats moet zijn in dezelfde klasse als je reeds geboekt hebt. Indien dit niet het geval is, moet je ook nog een klasse toeslag betalen!
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer