Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wil iemand op 29 november een boodschap bij een Target (winkel) doen?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Wil iemand op 29 november een boodschap bij een Target (winkel) doen?
Is er iemand die 29 november op reis is en voor mijn dochter naar een Target wil gaan? En dit meenemen naar Nederland natuurlijk?
Taylor Swift brengt dan een boek en een 4-LP uit. Die wilt ze heel graag, maar we kennen niemand in Amerika. En Target verzend niet buiten Amerika. Natuurlijk vergoeden we alles vooraf!
Groetjes Carolien.
Taylor Swift brengt dan een boek en een 4-LP uit. Die wilt ze heel graag, maar we kennen niemand in Amerika. En Target verzend niet buiten Amerika. Natuurlijk vergoeden we alles vooraf!
Groetjes Carolien.
Laatst gewijzigd door markro op 15 okt 2024, 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Voor de duidelijkheid de topictitel aangepast.
Reden: Voor de duidelijkheid de topictitel aangepast.
Re: Wil iemand op 29 november een boodschap bij een Target (winkel) doen?
Dat is Black Friday, ik denk niet dat veel mensen daar zin in zullen hebben.
Maar als je het online kunt bestellen zijn er wel bedrijven die het voor je kunnen doorsturen, bijvoorbeeld deze van (oud) forumlid Mark https://expatshipping.com/
Maar als je het online kunt bestellen zijn er wel bedrijven die het voor je kunnen doorsturen, bijvoorbeeld deze van (oud) forumlid Mark https://expatshipping.com/
Terug in Texas!
-
- Amerika-ontdekker
Super! Bedankt voor de tip. Hopelijk zijn er forummers die graag de black friday experience willen hahaha.
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ga ervan uit dat je het Eras Tour Book bedoelt, dat blijkbaar uitsluitend bij Target is te krijgen. Ik peins er niet over om op Black Friday naar Target te gaan, maar ik wil best proberen het op hun website te bestellen en het dan naar Nederland op te sturen. Gezien de megapopulariteit van Taylor Swift kan ik helemaal niet garanderen dat het me lukt dat boek op de website van Target te bestellen, maar ik wil best een poging wagen.
Stuur me gerust een privébericht.
Ron (in Seattle, WA)
=======
Don't believe everything you think.
=======
- Almere vak V
- Amerika-expert
Haha!! Nou is winkelen al niet mn ding. Dus dan al helemaal niet. Maar op Black Friday krijgen ze zelfs mn vrouw en dochter(s) al niet naar een winkel. Maar goed, hoe luidt de slogan ook al weer; Black Friday starts on monday, ends on sunday?? Om gevolgd te worden door cyber monday.
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
>>Tegenwoordig zelfs al op Thanksgiving 's middags...
Edit: had je bericht verkeerd gelezen. Dacht dat je het over vrijdag had. Maar je hebt helemaal gelijk: het is die hele week raak, met "Early Black Friday" deals en zo. Ik zie die nu zelfs al (midden oktober).
Ron (in Seattle, WA)
=======
=======
-
- Amerika-ontdekker
Pb of mail verstuurd.dutch_in_seattle schreef: ↑15 okt 2024, 20:34Ik ga ervan uit dat je het Eras Tour Book bedoelt, dat blijkbaar uitsluitend bij Target is te krijgen. Ik peins er niet over om op Black Friday naar Target te gaan, maar ik wil best proberen het op hun website te bestellen en het dan naar Nederland op te sturen. Gezien de megapopulariteit van Taylor Swift kan ik helemaal niet garanderen dat het me lukt dat boek op de website van Target te bestellen, maar ik wil best een poging wagen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3864 Weergaves
-
Laatste bericht door nycave
-