Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
(Flying Blue) American Express creditcard
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: (Flying Blue) American Express creditcard
Of je de 2500 euro red, hangt af van je eigen uitgave patroon. Ik had mijn Amex voor mijn vakantie aangevraagd en ontvangen en zat na 1,5 maand al over de 2500 euro door mijn vakantie naar Amerika. Anders had ik het ook wel gered voor een paar grote uitgave die ik zou doen.
Je limiet is gebaseerd op je inkomen en je uitgave patroon. Mijn limiet is, niet geheel verrassend, na een maand al flink omhoog gegaan.
Ik weet niet of het voor de Flying Blue ook geldt, maar voor de normale Amex kan je volgens mij max. 3 keer per dag check wat je limiet ongeveer is.
Je voert dan een bedrag in, zeg 3000 euro, en dan wordt er aangegeven of je minimaal voor dat bedrag je Amex kunt gebruiken.
Geef niet je exacte limiet weer, maar wel een goede indicatie van wat je kan besteden met je CC.
Je limiet is gebaseerd op je inkomen en je uitgave patroon. Mijn limiet is, niet geheel verrassend, na een maand al flink omhoog gegaan.
Ik weet niet of het voor de Flying Blue ook geldt, maar voor de normale Amex kan je volgens mij max. 3 keer per dag check wat je limiet ongeveer is.
Je voert dan een bedrag in, zeg 3000 euro, en dan wordt er aangegeven of je minimaal voor dat bedrag je Amex kunt gebruiken.
Geef niet je exacte limiet weer, maar wel een goede indicatie van wat je kan besteden met je CC.
Op zoek naar een Amex referral link? PB mij.
Heeft iemand ervaring met het opzeggen van de platinum kaart?
Moet je vervolgens zelf ook priority/privium opzeggen of gaat dat automatisch? Even om te voorkomen dat ik daar straks kosten voor in rekening gebracht krijg.
Alvast bedankt!
Moet je vervolgens zelf ook priority/privium opzeggen of gaat dat automatisch? Even om te voorkomen dat ik daar straks kosten voor in rekening gebracht krijg.
Alvast bedankt!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Privium moet je zelf opzeggen!
Priority pass gaat automatisch.
Priority pass gaat automatisch.
Reisgeschiedenis:
https://my.flightradar24.com/peterd87
Op zoek naar een Amex referral link voor reguliere of FB kaart? PB mij.
https://my.flightradar24.com/peterd87
Op zoek naar een Amex referral link voor reguliere of FB kaart? PB mij.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht