Voorwaarden zijn gewijzigd @dejong89 .
Voor het uitzetten van jouw strategie zinvol om na te lezen !
Het aanvragen/opzeggen zoals jij dat gewend geraakt was kan niet meer.,...
Voor hen die geintresseerd zijn in een upgrade naar Platinum om daarmee de bonus van 40 000 miles te incasseren
is dit element van belang ;
In het bepalen van je strategie is het ook van belang hier naar te kijken;Alleen voor Flying Blue Entry, Flying Blue Silver en Flying Blue Gold kaarthouders die een upgrade naar Flying Blue Platinum aanvragen: tot 30 november 2023 en ontvang 40.000 extra Miles, indien u vóór 29 februari 2024 minimaal € 5.000 uitgeeft met uw nieuwe Flying Blue Platinum Card. Miles worden uiterlijk 30 april 2024 overgedragen. Houd er rekening mee dat u in dezelfde periode niet kunt genieten van verschillende upgrade-aanbiedingen van American Express en dat uw Flying Blue Platinum Card nog actief moet zijn op het moment van de puntenoverdracht.
Die is wel grappig !Indien u een upgrade bonus heeft ontvangen en u uw kaart binnen 6 maanden na het upgraden downgrade, kan American Express uw bonus Miles terugvorderen.
Lachwekkend....
Wanneer Amex eenmaal de miles/ xp s heeft over gedragen kunnen ze er met geen mogelijkheid meer bij...
Ja; zeiden ze me "maar we kunnen wel gaan verrekenen met aankomende miles op uw account "
Toen ik ze bedanketen voor die opmerking en vertelde dat ik in dat geval mijn account zou gaan cancellen werd die eerdere opmerking terug genomen....
Ik heb hulp met iets anders nodig