Kopen via internet in Amerika.

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Ziva
Amerika-expert
Berichten: 3387
Lid geworden op: 29 sep 2008, 18:08
Locatie: USA

Re: Kopen via internet in Amerika.

Bericht door Ziva »

Njit schreef:
15 jul 2019, 10:58
Ik snap de vergelijking ook niet zo. Het is niet zo dat de topicstarter vraagt om een bruin ingetaped pakketje op een random adres op te halen en naar Nederland te vervoeren :roll:
Hier moest ik om lachen. Ik zie het probleem ook niet echt, als ik iets mee zou nemen voor iemand en ik koop het zelf en vlieg ermee naar Nederland en geef het daarna aan die persoon dan zou alleen ikzelf toch in de problemen komen als ik iets vervoer wat niet mag? En niet de persoon aan wie ik het geef?

Ik heb op die manier eens voor iemand van dit forum de kruiden "Slap Ya Mama" meegenomen. Die persoon was er heel blij mee. Mijn moeder neemt vaak Crest Cinnamon mee voor iemand die dat graag gebruikt. Dat is toch prima?
Gast

Re: Kopen via internet in Amerika.

Bericht door Gast »

:offtopic: 'slap ya mama'! Ik ben fan! geweldige kruiden!! neem die jaarlijks mee... heerlijk voor over de shrimp
AtieB
Amerika-ontdekker
Berichten: 18
Lid geworden op: 26 mar 2018, 22:12
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Kopen via internet in Amerika.

Bericht door AtieB »

late reactie, maar mijn bestelling via amazon kwam keurig binnen en inderdaad hoefde ik niets meer bij te betalen omdat de shipping fee en import tax al voldaan waren bij de bestelling.
Ziva
Amerika-expert
Berichten: 3387
Lid geworden op: 29 sep 2008, 18:08
Locatie: USA

Re: Kopen via internet in Amerika.

Bericht door Ziva »

Supergoed! Bedankt dat je het nog komt melden :)
Hard Rock Cafe.
Amerikafan
Berichten: 261
Lid geworden op: 26 jul 2017, 10:33
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Kopen via internet in Amerika.

Bericht door Hard Rock Cafe. »

Nog een tip passend bij dit onderwerp. We zijn overgestapt op Amerikaans beddegoed. Ook bij Bed Bath and Byond wordt alles zonder extra kosten aan huis geleverd. :thumbup:
Gast

Re: Kopen via internet in Amerika.

Bericht door Gast »

Voor iedereen die nog Apple goodies wil kopen en nu in de US is zijn er de speciale Labor Day deals:

https://appleinsider.com/articles/19/08 ... e-hardware
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3043
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Kopen via internet in Amerika.

Bericht door Almere vak V »

Terpies schreef:
02 sep 2019, 20:02
Voor iedereen die nog Apple goodies wil kopen
Haha, deze kreeg ik gisteren ook van mn dochter onder mn neus gesmeerd met de woorden, lekker handig pap om voor Labor Day naar huis te vliegen... :wink:
Xkim01
Amerikafan
Berichten: 112
Lid geworden op: 03 jul 2018, 22:40

Re: Kopen via internet in Amerika.

Bericht door Xkim01 »

Hallo iedereen,

Ik kon geen goed onderwerp vinden voor mijn vraag waardoor ik hem hier inzet, ik wil een planner kopen die helpt met budgetteren (wordt in Amerika veel gedaan door vrouwen/studenten) ik wil het via Paypal bestellen maar overigens heb ik nooit iets bestelt vanuit Amerika naar NL, waardoor ik niet weet hoe het met de invoerkosten etc gaat en hoeveel ik uiteindelijk moet betalen of er nog van alles bij komt weet iemand hier meer over😅

Alvast bedankt voor jullie reacties
Corv
Amerikakenner
Berichten: 644
Lid geworden op: 03 jun 2020, 20:01

Re: Kopen via internet in Amerika.

Bericht door Corv »

Kijk eens op de site van de belastingdienst.
https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/ ... ontent=dsa
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer