Nu zal alles wat wij aanbieden geen kopie zijn van hetgeen sommige van jullie aandragen, maar de gerechten die wij presenteren zouden wel de improved versions kunnen zijn, of op een of andere mannier verwerkt in onze gerechten. Zo hebben wij op onze Amerikaanse kaart elk dagdeel vers gebakken Tennessee Cinnamon bread staan. Maar ook hebben wij o.a. de meest lekkere home made Root beer floats, Blooming Onions, Butterbeer, exclusive Burgers, Boston en LA hotdogs, maar dus ook grayfish pie, cheese cake, caserole, jacked sweet potatoo, American pancakes zoals ik ze vroeger kreeg toen ik in CA woonde.
En dat is pas een tipje van de sluier. Ik zou best wat foto's van de menukaart kunnen posten, maar ik wil niet de regels schenden dus ben ik door mijn broer doorverwezen naar Dennis en Petra om in het reclame topic te mogen posten tegen betaling. Maar ik kreeg een mooi berichtje dat Dennis, in de periode van 11 mei tot 6 juni 2014 afwezig was.
Daarom post ik maar een niet commercieel fotootje van een van de gerechten: de Apple fries.... Wellicht hebben jullie die eens bij Universal geprobeerd, maar doordat ze zo arbeids intensief zijn om te maken en vakmanschap vereist, zijn ze nagenoeg nergens verkrijgbaar. Maar wij hebben ze wel.

Dus aub blijf alles wat je hebt, gewoon posten, want inspiratie van de chef kan overal vandaan komen, zelfs van de typische Mexicaanse straatventer die zijn buritto's en chilli dogs op de hoek van hollywood en Vine verkocht. Het zag er niet uit, maar jee wat was dat lekker.
Hiermee zijn onze chef's aan de slag gegaan, en nu ligt er gewoon daarop gebaseerd, een gerecht op tafel waar topchef's jalours op waren!
Het gaat ons vooral om de inspiratie, We gaan geen kopieen maken maar improved versions. Ik heb 50 diner bonnen gereserveerd voor mensen die hier iets posten waar wij zelf niet eens aan gedacht hebben. Maar het moet wel typisch amerikaans zijn. De pizza's en Pasta's staan op de Italiaanse kaart

Alvast super bedankt.
X Mel