Zijn er mensen hier die GTA kennen?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Artliner
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Zijn er mensen hier die GTA kennen?

Bericht door Artliner » 06 nov 2019, 18:31

Ik weet niet hoe oud de TS is maar weet hij wel hoe lang GTA al bestaat? Ik herinner me nog heel goed de eerste GTA dat we speelden. Moet rond 1997 / 1998 geweest zijn :mrgreen: Heb ze denk ik allemaal gespeeld. GTA5 heb ik niet slecht gedaan. 2 van de 3 karakters max bedrag op de rekening en alle properties gekocht. En ja zonder cheats :wink: als GTA 6 uitkomt koop ik hem zeker opnieuw.

tetouani
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Zijn er mensen hier die GTA kennen?

Bericht door tetouani » 08 nov 2019, 17:05

Janena schreef:
07 sep 2019, 08:26
Erg leuk om terug te zien. Zijn net terug van onze rondreis en hebben ook wat GTA locaties bezocht met mijn 3 jongens. Rondje in die achtbaan gedaan. Echt leuk!
Das super gaaf!
Jimkorzelius schreef:
16 sep 2019, 15:34
GTA is "bijna" net zo vet als het echte amerika! Ik heb het spel he-le-maal grijs gespeeld en ik moet zeggen dat ik het nog steeds zo nu en dan aanzet. Ik zit met smacht te wachten op nieuws over de opvolger!. En dat allemaal met 44 :thumbup: Het is maar een nummer.
Ik wacht ook op GTA 6. Ik koop pas de PS5 als GTA6 uit is.
U$AFeVeR schreef:
18 sep 2019, 09:46
Hoi, ik ben nieuw op dit forum maar heb GTA ook ontzettend grijs gespeeld. Vanaf de allereerste tot de laatste heb ik ze allemaal altijd met veel plezier gespeeld. Sterker nog, zodra GTA 6 in de winkel ligt koop ik hem. En dat terwijl ik bijna 40 ben. ;-)
Ik ben iets jonger maar ook ik koop GTA6 meteen als die uit is!
RaphaelB schreef:
21 sep 2019, 20:46
Ik speelde jaren GTA, en nu nog steeds af en toe GTA5 online. Elke keer als ik in LA ben moet ik aan GTA5 denken haha.
Leuk gedaan hoor dat filmpje :clap:
Haha thanks. De VS doet me overal aan GTA denken haha.

@Artliner

Ik speelde GTA ook vanaf de eerste versie. 1995 was dat alweer.

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer