Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Pop-up Amerika

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
iMuzzzy
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Pop-up Amerika

Bericht door iMuzzzy »

Hallo,

Ik denk dat er hier wel enkele individuen zijn die mij kunnen helpen bij enkele vragen waarmee ik zit. Ikzelf ben een student Internationaal ondernemen en voor mijn eindproject moet ik opzoekwerk doen in verband met het organiseren van een pop-up in de Verenigste Staten.

Hierbij zijn er nog enkele onduidelijkheden ivm alle zaken die je in orde moet hebben zodat deze pop-up op een legale manier kan doorgaan.
Zo weet ik niet exact wat je allemaal moet doen voor de BTW aan te geven, is het mogelijk om als reeds bestaand bedrijf een EIN aan te vragen in de VS? En heeft iemand idee waar je dit op een makkelijke manier kan doen, hiermee bedoel ik is er een online platvorm waar dit mogelijk is?

Alvast bedankt!
Gast

Re: Pop-up Amerika

Bericht door Gast »

Wat is een pop-up?
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Geen idee, en ik vraag me ook af wat topicstarter precies wil.
Queste
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 19
Contacteer:

Bericht door Queste »

Als niet-ingezetene kan je niet "makkelijk" een ein aanvragen. Het kan wel op afstand. Via Fax.
De irs is waar je met je vragen naartoe moet. https://www.irs.gov/businesses/small-bu ... for-an-ein
The quality of the answers is always a direct result of the quality of the question
Ziva
Amerika-expert

Bericht door Ziva »

Dit is een pop-up.
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

@ Ziva, dank je.

Jammer dat TS zelf niet eens de moeite neemt om te reageren.
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door sanook »

Beetje voorbarig om dat te zeggen na 32 uur..., maar misschien heb je gelijk.
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

TS heeft ingelogd sinds de reacties. Dat heb ik uiteraard eerst bekeken voordat ik reageerde.

Dit is niet het eerste en zal niet het laatste topic zijn waarin TS onvoldoende duidelijk is en/of niet meer reageert. Mijn respons was ook (ddels) bedoeld als oproep.

Als je een vraag hebt: stel die. En daarna, verhelder, neem deel aan de discussie, reageer. Iedereen hier wil graag helpen en samen kunnen we vaak/soms tot een oplossing komen. Maar daarvoor is feedback en input van een topicstarter nodig.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer