Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Telefoneren in West Canada en de USA
Telefoneren in West Canada en de USA
In augustus a.s. gaan wij voor een 3- tal weken naar de Rocky Mountains in Canada om vervolgens de grens over te steken naar de Rocky Mountains in de USA alwaar wij een 3- tal parken gaan bezoeken . Nu vroeg ik mij af welke sim kaart ik zou moeten aanschaffen . Het telefoneren zou alleen maar moeten dienen om eventueel de accommodaties te verwittigen dat we wat later zijn of bij pech onderweg om de hulpdiensten te bellen . Voor op het internet te gaan kan ik altijd terecht bij onze verblijfplaatsen . Wij landen in Calgary en vertrekken ook terug in Calgary . Kan ik op de luchthaven in Calgary al een sim kaart kopen of iets dergelijks .( zal helaas wel niet lukken denk ik aangezien wij eerst om 9.00 pm landen in Calgary )
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Telefoneren in West Canada en de USA
Als het alleen om incidenteel telefoneren gaat zou je ook gewoon je Nederlandse SIM kunnen gebruiken (mits je een SIM hebt die daarvoor geschikt is). Kosten per minuut zijn dan wel wat hoger maar je hoeft dan geen nieuwe SIM kaart aan te schaffen.
Er is ook een specifieker topic op dit forum hierover: viewtopic.php?f=10&t=68607, dat gaat misschien meer over Amerika maar ik denk dat er daar ook genoeg kennis is over Canada.
Er is ook een specifieker topic op dit forum hierover: viewtopic.php?f=10&t=68607, dat gaat misschien meer over Amerika maar ik denk dat er daar ook genoeg kennis is over Canada.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 20 Reacties
- 4612 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 8 Reacties