Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
gadgets kopen via amerikanen/nederlanders
gadgets kopen via amerikanen/nederlanders
Binnenkort komt er een nieuwe gadget uit in Amerika, een mobiele telefoon die ook organizer is. De kans is groot dat het betreffende bedrijf niet doet aan international shipping, omdat ze pas later en bijv. via KPN de Nederlandse markt willen aanboren.
Nou heb ik weleens een site gezien van Nederlanders die gevestigd zijn in Amerika en die op commerciele basis aanboden om dingen voor je te bestellen en dan naar je door te sturen. Alleen, ik kan die site natuurlijk niet meer vinden. Heeft iemand enig idee?
Nou heb ik weleens een site gezien van Nederlanders die gevestigd zijn in Amerika en die op commerciele basis aanboden om dingen voor je te bestellen en dan naar je door te sturen. Alleen, ik kan die site natuurlijk niet meer vinden. Heeft iemand enig idee?
Het is niet helemaal wat jij bedoelt maar er is ook http://www.myus.com . Dan krijg je je "eigen adres" waar leveranciers dan naar toe sturen en zij sturen het dan weer door. Ik gebruik het zelf niet maar heb er wel goeie dingen over gehoord.
Ik heb mijn licht nog wat verder opgestoken, maar ik vrees het ergste: de Treo zal de eerste tijd in de US alleen aangeboden worden via Sprint en dat wil zeggen: inclusief abonnement en de hele mikmak waar je hier in Europa natuurlijk niks aan hebt.
Niettemin bedankt voor je je goede wil, Richard. En Aida, ik denk eigenlijk dat jouw tip precies is wat ik bedoelde; allicht kan ik daar later nog eens mijn voordeel mee doen.
Niettemin bedankt voor je je goede wil, Richard. En Aida, ik denk eigenlijk dat jouw tip precies is wat ik bedoelde; allicht kan ik daar later nog eens mijn voordeel mee doen.
Ja, ik zag op de site dat de Treo 650 al released is, maar dat er dus geen winkeliers zijn die hem in de winkel willen hebben nu! Vreemd eigenlijk!
Hij is trouwens niet echt duur volgens mij, zo'n $400
Richard
Hij is trouwens niet echt duur volgens mij, zo'n $400
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 17 Reacties
- 2714 Weergaves
-
Laatste bericht door Dude
-
- 18 Reacties