Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Boodschappen ruilen

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
bezeem
Amerika-newbie

Boodschappen ruilen

Bericht door bezeem »

Hallo allemaal,

Ik vraag me af of er eventueel iemand op dit forum is die eventueel periodiek wat boodschappen wil uitwisselen? Ik denk dan bv aan een bepaald type bbq saus die in nl niet te krijgen is. Wellicht dat de verzender in de states op zijn/haar beurt weer behoefte heeft aan bepaalde nederlandse producten. Zijn er mensen die dit doen? Ik zou graag met iemand in contact komen.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Re: Boodschappen ruilen

Bericht door Petra/VS »

Vroeger deed ik dat altijd met liefde, maar het is zo duur om dingen naar Nederland te verzenden van hieruit dat ik meer betaalde voor de verzendkosten dan het product. Ik doe dat dus niet meer. Ook al omdat de enige dingen, die ik uit Nederland mis, bederfelijk zijn en dus niet over de oceaan te verzenden. Ik denk dat je er beter aan doet om een webwinkel in de VS te vinden, die ook naar het buitenland verzendt.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Wellicht ben ik te achterdochtig, maar ik ben altijd huiverig bij zulke dingen. Iemand meldt zich nieuw aan en wil gelijk spullen ontvangen en verzenden. Hoe weet je als je hem wil helpen dat je daadwerkelijk krijgt wat je bestelt en er niet bijvoorbeeld verdovende middelen worden verstuurd?
Galapogos
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Galapogos »

Waarom zou iemand verdovende middelen naar een wildvreemde sturen?
Dbacks
Amerikafan
Partner van: Dbacks2
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door Dbacks »

Ik begrijp Hockey's reactie wel. Als de eerste post ever van iemand direct hierover gaat mag en misschien moet je wat voorzichtiger zijn.

Petra's reactie is de reden waarom dit gewoon niet haalbaar is; verzenden vanuit Amerika naar Nederland is zoveel duurder dan andersom, net als met vliegtickets trouwens.
Never give up!
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Er zijn toch bedrijfjes in Nederland waar je zulke zaken kan bestellen? Weliswaar tegen hoge kosten, maar het lijkt me makkelijker.
Verder heeft topicstarter sinds 1 juni niet meer ingelogd.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer