Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Boete USA, hoe te betalen?
-
Quizchamp
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Boete USA, hoe te betalen?
Beste forumleden,
Ik heb een vraag over een boete die ik heb gekregen en hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.
De boete heb ik afgelopen juni gekregen op de I90. Na aangegeven te hebben dat ik "not guilty" ben, heb ik na vele administratie heen en weer met de Town Court afgelopen week de hoogte van mijn boete gekregen nl. 218 dollar.
Nu heb ik een brief gekregen waarin staat:
"Payment may be made by money order or certified check payable to Maryland Town Court (U.S Funds drawn in a U.S. Bank or Post Office".
"Creditcard Card payments may be made by completing the enclosed credit card authorization form and returning it to the Court. Please note service fee of 2,99%.
Wat betreft money order (volgens mij kan dit niet in Nl?), dan via een U.S Postoffice (ook niet haalbaar).
Ik heb geen creditcard formulier bijgesloten gekregen. Wat nu te doen?
Er staat geen bankrekeningnummer in de brief, volgens mij werkt het zo niet in Amerika?
Ik heb de Town Clerk gemaild, maar verwacht hier pas aanstaande dinsdag eventueel bericht van. Dan is nl. de Town Court open van 6-8 PM. Ik moet voor 25 oktober 2016 gereageerd/betaald hebben anders kan mijn rijbewijs worden ingenomen.
Misschien hebben jullie nog ideeën hoe ik dit op kan lossen? Alvast bedankt voor jullie hulp!
Groet, Dianne
Ik heb een vraag over een boete die ik heb gekregen en hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.
De boete heb ik afgelopen juni gekregen op de I90. Na aangegeven te hebben dat ik "not guilty" ben, heb ik na vele administratie heen en weer met de Town Court afgelopen week de hoogte van mijn boete gekregen nl. 218 dollar.
Nu heb ik een brief gekregen waarin staat:
"Payment may be made by money order or certified check payable to Maryland Town Court (U.S Funds drawn in a U.S. Bank or Post Office".
"Creditcard Card payments may be made by completing the enclosed credit card authorization form and returning it to the Court. Please note service fee of 2,99%.
Wat betreft money order (volgens mij kan dit niet in Nl?), dan via een U.S Postoffice (ook niet haalbaar).
Ik heb geen creditcard formulier bijgesloten gekregen. Wat nu te doen?
Er staat geen bankrekeningnummer in de brief, volgens mij werkt het zo niet in Amerika?
Ik heb de Town Clerk gemaild, maar verwacht hier pas aanstaande dinsdag eventueel bericht van. Dan is nl. de Town Court open van 6-8 PM. Ik moet voor 25 oktober 2016 gereageerd/betaald hebben anders kan mijn rijbewijs worden ingenomen.
Misschien hebben jullie nog ideeën hoe ik dit op kan lossen? Alvast bedankt voor jullie hulp!
Groet, Dianne
Juni 2009; 2 weken Chicago, Los Angeles & New York
Juni 2012; 3 weken rondreis Zuid-West USA (California, Nevada, Arizona, Utah)
Juni 2016; 3 weken rondreis door Noord-Oost USA
Re: Boete USA, hoe te betalen?
Dat rijbewijs innemen lijkt me lastig worden, hoe willen ze dat doen? Je hebt immers een NL rijbewijs.
Ik denk eigenlijk dat je heel weinig kunt behalve wachten op een reactie. Money order en check vanuit NL kan niet, geven ze zelf al aan, en als je het formulier voor de CC betaling niet hebt gaat dat ook niet lukken.
Ik denk eigenlijk dat je heel weinig kunt behalve wachten op een reactie. Money order en check vanuit NL kan niet, geven ze zelf al aan, en als je het formulier voor de CC betaling niet hebt gaat dat ook niet lukken.
Terug in Texas!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Gebruik de zoekfunctie rechtsboven anders eens met het keywoord boete. Er zijn er wel meer op de bon geslingerd hier en volgens mij hebben de meesten ook gewoon betaald
- Max Kool
- Amerikakenner
Bel ze eens met je creditcard en de beschikking in je hand? (607) 638-9495
LA, LA, LA....
-
Quizchamp
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor jullie meedenken!
Ik kan de Town Court alleen op dinsdag tussen 6-8 pm bereiken, dus dat ga ik vannacht maar doen.
Op mijn email hebben ze nog niet gereageerd, ware het niet dat ze dit ook misschien pas vandaag doen.
Ik hoop dat ik na vandaag wat wijzer ga worden, want de banken in NL kunnen mij ook niet verder helpen...
Ik kan de Town Court alleen op dinsdag tussen 6-8 pm bereiken, dus dat ga ik vannacht maar doen.
Op mijn email hebben ze nog niet gereageerd, ware het niet dat ze dit ook misschien pas vandaag doen.
Ik hoop dat ik na vandaag wat wijzer ga worden, want de banken in NL kunnen mij ook niet verder helpen...
Laatst gewijzigd door Quizchamp op 11 okt 2016, 09:53, 1 keer totaal gewijzigd.
- Bushmaster
- Amerika-expert
kan je hier niet betalen?:
https://paymentsolutions.lexisnexis.com ... trictcourt
-
Quizchamp
- Amerika-ontdekker
Volgens mij gaat dit over de staat Maryland? Ik heb de boete uit de staat New York ontvangen, van het Maryland Town Court.Bushmaster schreef:kan je hier niet betalen?:
Hier ben ik ook een keer tegen aan gelopen.
Ik heb dat toen opgelost door iemand die in de USA woont en die ik vertrouw het geld contant te geven en te vragen of zij de boete met een check betalen.
En zo is dat toen opgelost.
Groet, Eric.
Ik heb dat toen opgelost door iemand die in de USA woont en die ik vertrouw het geld contant te geven en te vragen of zij de boete met een check betalen.
Groet, Eric.
-
Quizchamp
- Amerika-ontdekker
Heb jij destijds het contante geld opgestuurd? Of heb je het geld overgemaakt nadat de boete met een check was betaald?EricH schreef:Hier ben ik ook een keer tegen aan gelopen.
Groet, Eric.
Dat is inderdaad wel het meest handig... Wat een rompslomp kan het zijn.
Ik heb afgelopen week met het Town Court kunnen bellen. Zij zullen het formulier, wat betreft betalen met de creditcard, opsturen met de post danwel via de email versturen. Nu nog maar afwachten of dit ook lukt.
En dan hopelijk kan ik het afronden.
We gingen op bezoek bij kennissen. En onderweg daar naar toe iets te hard gereden.
Dus die kennissen het geld contant gegeven en gevraagd of zij per check de boete wilden betalen.
En zo is het opgelost.
Groet, Eric.
Dus die kennissen het geld contant gegeven en gevraagd of zij per check de boete wilden betalen.
En zo is het opgelost.
Groet, Eric.