Waarom er overal hekjes zijn bij de diverse viewpoints

Is er vermeldenswaardig nieuws over de Verenigde Staten? Meld het dan in dit forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bushmaster
Amerika-expert
Berichten: 2591
Lid geworden op: 29 jul 2004, 11:56

Waarom er overal hekjes zijn bij de diverse viewpoints

Bericht door Bushmaster »

<warning> niet kijken als je gevoelig bent voor een domme toerist die z'n laatste viewpoint zojuist bekeken heeft (hij heeft het niet overleefd)
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100040293_e2db189c
Gebruikersavatar
Pete.Z
Amerika-expert
Berichten: 7940
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Waarom er overal hekjes zijn bij de diverse viewpoints

Bericht door Pete.Z »

https://darwinawards.com/

Als je dan ook nog over het hekje klimt, tja.
Corv
Amerikakenner
Berichten: 661
Lid geworden op: 03 jun 2020, 20:01

Re: Waarom er overal hekjes zijn bij de diverse viewpoints

Bericht door Corv »

Heb ze bij Grand Canyon ook gezien, zo gevaarlijk mogelijk om maar een 'leuke' selfie te maken. Eentje gleed uit en ging net goed, en de vrienden maar lachen...
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Waarom er overal hekjes zijn bij de diverse viewpoints

Bericht door Almere vak V »

Je kunt mensen niet beschermen tegen hun eigen domheid. Als je de functie van een hekje niet meer begrijpt dan houdt het wat mij betreft allemaal op.

Iedereen die ooit bij de Grand Canyon is geweest zal het beamen. De halsbrekende toeren die men uithaalt. Of denkt te moeten kunnen uithalen voor een leuk plaatje zijn echt hemeltergend. Ik heb er wel is een bewaker gesproken die wist te melden dat er 1 persoon per maand over de rand kukelde. En ik moet heel eerlijk zeggen dat ik daar stomverbaasd over was dat het er niet meer waren.
Gebruikersavatar
Bushmaster
Amerika-expert
Berichten: 2591
Lid geworden op: 29 jul 2004, 11:56

Re: Waarom er overal hekjes zijn bij de diverse viewpoints

Bericht door Bushmaster »

En ik moet heel eerlijk zeggen dat ik daar stomverbaasd over was dat het er niet meer waren.
Dat gevoel had ik bij m'n laatste bezoek aan Horseshoe Bend, je zou daar bijna denken dat je kan wachten tot er 1 "springt"
mikekiwi
Amerikafan
Berichten: 221
Lid geworden op: 05 jan 2019, 07:49
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Waarom er overal hekjes zijn bij de diverse viewpoints

Bericht door mikekiwi »

Toen ik bij de Horseshoe Bend was, wilde een echtpaar een selfie maken, redelijk dicht bij de rand. Was te doen qua afstand, dus niet enorm gevaarlijk. Wat wel gevaarlijk was, was het feit dat ze hun 2 peuterkindjes compleet loslieten en zelf alleen maar oog hadden voor de selfie-stick.

Kids kwamen elke keer naar de rand, werden even teruggeduwd en daar kwam de selfie-stick weer. Omstanders namen toen maar - al mopperend - de zorg over de kids over, niemand kon het meer aanzien. Gekkenwerk
Bekijk ons reisverslag van ons bezoek aan het zuidwesten in 2022:
>> Kiwi's on tour<<
Hockey
Amerika-expert
Berichten: 10174
Lid geworden op: 21 dec 2010, 15:59
Locatie: Nederland

Re: Waarom er overal hekjes zijn bij de diverse viewpoints

Bericht door Hockey »

Wat mij betreft verhalen ze alle kosten die gemaakt worden door dit soort idioten op dit soort idioten.
Dutchess
Amerika-expert
Berichten: 2503
Lid geworden op: 14 jul 2006, 02:14
Locatie: Utah

Re: Waarom er overal hekjes zijn bij de diverse viewpoints

Bericht door Dutchess »

Bushmaster schreef:
04 sep 2022, 09:25
(hij heeft het niet overleefd)
Volgens commentaar bij de oorspronkelijke Youtube video van het incident (dat in 2017 plaatsvond) heeft hij het wel overleefd.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer