3 mensen en een kindje dood in New York

Is er vermeldenswaardig nieuws over de Verenigde Staten? Meld het dan in dit forum.
Plaats reactie
Ziva
Amerika-expert
Berichten: 3387
Lid geworden op: 29 sep 2008, 18:08
Locatie: USA

3 mensen en een kindje dood in New York

Bericht door Ziva »

Het staat ook in De Telegraaf maar dit was het meest uitgebreide artikel dat ik kon vinden.

Ik word zo verdrietig als ik dit soort dingen lees en vraag me dan werkelijk af hoe het mogelijk is dat twee mensen die zoveel van elkaar hielden dit elkaar aan kunnen doen :(
Gebruikersavatar
boonens
Amerikakenner
Berichten: 771
Lid geworden op: 23 jan 2013, 21:25
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: 3 mensen en een kindje dood in New York

Bericht door boonens »

Verschrikkelijk! En alsof het nieuws al niet erg genoeg is...een artikel met de volledige namen inclusief veel privé-foto's van de slachtoffers. Het zal maar naaste familie of vrienden van je zijn.
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV
Gast

Re: 3 mensen en een kindje dood in New York

Bericht door Gast »

Ik moest meteen hier aan denken toen ik dat las: viewtopic.php?f=12&t=71749
Ziva
Amerika-expert
Berichten: 3387
Lid geworden op: 29 sep 2008, 18:08
Locatie: USA

Re: 3 mensen en een kindje dood in New York

Bericht door Ziva »

Ik had precies hetzelfde eoms, ging gelijk kijken of het wellicht dezelfde persoon was :(

Ik vraag me af of het dan zo slecht geregeld is met de rechtspraak tussen Nederland en Amerika als het gaat om voogdij uitspraken. Heb er geen ervaring mee maar je leest wel vaak zulk soort schrijnende verhalen.
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4962
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: 3 mensen en een kindje dood in New York

Bericht door hemmie »

Volgens mij is dat internationaal altijd bijzonder ingewikkeld.
Terug in Texas!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer