Ons durpske op een 'forever' stamp.

Is er vermeldenswaardig nieuws over de Verenigde Staten? Meld het dan in dit forum.
Plaats reactie
FlipjeBTiel
Amerika-expert
Berichten: 2547
Lid geworden op: 04 jul 2008, 03:57

Ons durpske op een 'forever' stamp.

Bericht door FlipjeBTiel »

Een nieuwe serie "forever" stamps van USPS heeft een aantal foto's van de Bay Area, waaronder eentje gemaakt in ons durpske. Nieuwsartikel is hier en de betreffende foto is hier.

Nu moet daarbij wel gezegd worden, dat als ik uit het raam kijk, het er hier nu niet zo uit ziet. :wink: Al die mooie teletubby-groene heuvels is maar gedurende een paar maanden van het jaar (grofweg feb-apr). Daarna droogt het snel uit en worden de heuvels "goud" van kleur.

Gr., Flipje
Dutchess
Amerika-expert
Berichten: 2501
Lid geworden op: 14 jul 2006, 02:14
Locatie: Utah

Re: Ons durpske op een 'forever' stamp.

Bericht door Dutchess »

Prachtige foto's (en postzegels)!
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42023
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Ons durpske op een 'forever' stamp.

Bericht door Martin & Marianne »

Inderdaad mooie foto's en leuke postzegels!

In Nederland bestaat tegenwoordig de mogelijkheid om zelf je eigen postzegels te ontwerpen:
https://www.postnl.nl/versturen/postzeg ... postzegel/

Zie hier twee voorbeelden: eentje met Trump en Poetin en eentje met één van mijn sequoiaboompjes.
00000000000000 trump.JPG
00000000000000 boompje.JPG
Of die met Trump en Poetin er door heen komt, weet ik echter niet.

Vraag: Welke afbeeldingen kan ik op de Persoonlijke Postzegels printen?
Antwoord: Alle afbeeldingen die voldoen aan de technische eisen en de algemene voorwaarden. Politieke, godsdienstige en seksueel getinte foto's worden niet geaccepteerd.

Martin
Gebruikersavatar
Georgie
Amerika-expert
Berichten: 3845
Lid geworden op: 04 mei 2006, 17:58
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Ons durpske op een 'forever' stamp.

Bericht door Georgie »

Prachtige foto's! Ik had ze al gezien inderdaad, ze kwamen al ergens langs op Facebook bij me. Ik heb zelf in Marin gewoond dus dat soort heuvels brengen altijd een soort heimwee met zich mee.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer