People of Walmart

Is er vermeldenswaardig nieuws over de Verenigde Staten? Meld het dan in dit forum.
Plaats reactie
Queste
Amerikakenner
Berichten: 922
Lid geworden op: 21 mei 2016, 12:06
Aantal x V.S. bezocht: 19
Locatie: San Jose
Contacteer:

People of Walmart

Bericht door Queste »

[tweet][/tweet]
Hoe worden concealed carry licenses uitgegeven? Gratis bij een pakje boter ofzo? Als iemand zo weinig zelfcontrole heeft, moet het toch niet kunnen dat ze een license heeft.
The quality of the answers is always a direct result of the quality of the question
Gast

Re: People of Walmart

Bericht door Gast »

Ik denk dat ze de vergunning niet lang meer zal hebben, en ik ben bang dat ze de komende 5-10 jaar niet in een Walmart zal kunnen komen, hoe graag ze ook zal willen.
Bennogr
Amerika-expert
Berichten: 8334
Lid geworden op: 26 mar 2006, 07:13
Locatie: Philadelphia, PA

Re: People of Walmart

Bericht door Bennogr »

Als ik mijn spam mag geloven, kun je een wapenvergunning krijgen door een videocursus te volgen. Er zijn in ieder geval een paar staten waar je heel makkelijk een vergunning krijgt. En er zijn pogingen om staten te dwingen de vergunningen uitgegeven in andere staten zonder meer te erkennen. Laten we het niet gekker/makkelijker maken!
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Queste
Amerikakenner
Berichten: 922
Lid geworden op: 21 mei 2016, 12:06
Aantal x V.S. bezocht: 19
Locatie: San Jose
Contacteer:

Re: People of Walmart

Bericht door Queste »

Een vergunning om een wapen te mogen hebben of een vergunning voor 'concealed carry' is nog wel een behoorlijke stap.
The quality of the answers is always a direct result of the quality of the question
Pompeius
Amerikafan
Berichten: 105
Lid geworden op: 29 nov 2016, 14:05

Re: People of Walmart

Bericht door Pompeius »

De tweede toevoeging aan de grondwet is daar kristalhelder over.

Deze mevrouw mag waarschijnlijk een tijd naar een vakantiebestemming van de overheid.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer