Hurricane Harvey

Is er vermeldenswaardig nieuws over de Verenigde Staten? Meld het dan in dit forum.
Bolle
Amerika-ontdekker
Berichten: 82
Lid geworden op: 08 apr 2015, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Hurricane Harvey

Bericht door Bolle »

Wauw hoop wateroverlast in Houston.

Hurricane Irma is on her way.

Ik woon op St. Maarten en Irma ziet er slecht uit.. Dat wordt een major hurricane vannacht. Verwachting is dat ze woensdag over de local region heenkomt.

Dit weekend eveneens water inslaan/ tanken en eten halen en voorbereidingen treffen. En hopen dat ons dak het gaat houden. :shock:
Gast

Re: Hurricane Harvey

Bericht door Gast »

Bolle schreef:Wauw hoop wateroverlast in Houston.

Hurricane Irma is on her way.

Ik woon op St. Maarten en Irma ziet er slecht uit.. Dat wordt een major hurricane vannacht. Verwachting is dat ze woensdag over de local region heenkomt.
Sterkte! Ik woonde op St Maarten net nadat Hurricane Hugo het eiland zijdelings raakte...en de schade heeft nog een aantal jaren gevolgen gehad....gelukkig was ik voor Hurricane Luis weer verhuisd :cry:
Victor1991
Amerika-ontdekker
Berichten: 24
Lid geworden op: 21 mei 2017, 16:38
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Hurricane Harvey

Bericht door Victor1991 »

Hoi Hemmie,

Ik hoop dat je het nog steeds droog hebt gehouden. Wij gaan 10 oktober naar o.a. Houston op vakantie maar kunnen houston nog annuleren, denk je dat dit verstandig is m.b.t. de gevolgen van de orkaan of zal alles tegen die tijd wel weer redelijk in orde zijn?
2014 - NY
2014 - LV
2015 - LV, SF, LA
2015 - NY, Washington
2016 - Orlando, Miami
2016 - NY, Boston, Chicago, LV
2017 - NY
2017 - Dallas, San Antonio, Houston, New Orleans
2018 - Hawaii
, Orlando, NY
2019 - NY

UPCOMING TRIPS
2019 - Hawaii
[/color]
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4962
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Hurricane Harvey

Bericht door hemmie »

Het hangt er natuurlijk af wat je in Houston wil gaan doen, maar nu al zijn in een groot deel van de stad de wegen weer vrij. In de ondergelopen woonwijken zullen jullie niet konen. Ik zou een week voordat je komt even uitzoeken of alles waar je heen wil weer open is, en of er nog afsluitingen zijn, en daar zonodig je plannen wat op aanpassen. Wegblijven uit de stad lijkt me in oktober niet nodig.
Terug in Texas!
Victor1991
Amerika-ontdekker
Berichten: 24
Lid geworden op: 21 mei 2017, 16:38
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Hurricane Harvey

Bericht door Victor1991 »

Hi Hemmie,

Fijn en dank voor je snelle reactie!
2014 - NY
2014 - LV
2015 - LV, SF, LA
2015 - NY, Washington
2016 - Orlando, Miami
2016 - NY, Boston, Chicago, LV
2017 - NY
2017 - Dallas, San Antonio, Houston, New Orleans
2018 - Hawaii
, Orlando, NY
2019 - NY

UPCOMING TRIPS
2019 - Hawaii
[/color]
annet2009
Amerikakenner
Berichten: 805
Lid geworden op: 06 mei 2009, 21:14
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Hurricane Harvey

Bericht door annet2009 »

Wij vertrekken aanstaande zaterdag naar Houston.
Kan iemand mij vertellen hoe het er nu voor staat? Of waar ik informatie kan vinden?
Nu Harvey voorbij is berichten de kranten niet zoveel meer over Houston, maar de ravage zal natuurlijk nog lang niet hersteld zijn.

We blijven maar 2 nachten in Houston en ik heb al gevonden dat het Space Center gewoon weer open is, maar hoe zit het bijvoorbeeld met het centrum van de stad?
We hadden een rondje Market Square Park, Chase Tower, City Hall, Minute Maid Park, Hermann Park, Menil Collection, Rothko Chapel,
Rice University Campus, Glenwood Cemetery, Buffalo Bayou Park gepland.
Kan dat inmiddels weer of zijn daar nog afsluitingen.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer