Airbnb host reportedly leaves guest stranded because of her race

Is er vermeldenswaardig nieuws over de Verenigde Staten? Meld het dan in dit forum.
Plaats reactie
Fellow2012

Airbnb host reportedly leaves guest stranded because of her race

Bericht door Fellow2012 »

Wat heeft Trump met Airbnb te maken? “One word says it all: Asian”!

https://www.washingtonpost.com/news/bus ... 0379324b57

[youtube]o0K-jnwUdaw[/youtube]
Gebruikersavatar
boonens
Amerikakenner
Berichten: 771
Lid geworden op: 23 jan 2013, 21:25
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Airbnb host reportedly leaves guest stranded because of her race

Bericht door boonens »

Kunnen we de categorie 'Amerikaans nieuws' misschien gebruiken voor nieuws dat op z'n minst relevant is voor forum-bezoekers?
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV
gastxyz

Re: Airbnb host reportedly leaves guest stranded because of her race

Bericht door gastxyz »

Amen.
Fellow2012

Re: Airbnb host reportedly leaves guest stranded because of her race

Bericht door Fellow2012 »

Ik vond het relevant omdat Airbnb (die populair is bij aantal forum leden) en discriminatie door hosts/weigeren van gasten nogal in het nieuws zijn geweest in het recente verleden. Gezien de huidige politieke klimaat kunnen zulke incidenten misschien wat vaker voorkomen. Het lijkt me relevant om iig plan B alvast bij te hebben mocht je zoiets meemaken.
Gebruikersavatar
boonens
Amerikakenner
Berichten: 771
Lid geworden op: 23 jan 2013, 21:25
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Airbnb host reportedly leaves guest stranded because of her race

Bericht door boonens »

:yawn:
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV
Gebruikersavatar
Galapogos
Amerika-expert
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09 feb 2012, 21:03
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Airbnb host reportedly leaves guest stranded because of her race

Bericht door Galapogos »

Ik snap de reacties op dit topic niet goed. Waarom zou dit niet relevant zijn voor forumbezoekers? Wij zijn uiteindelijk allemaal buitenlanders in Amerika. Als er onder bepaalde Airbnb-hosts klaarblijkelijk een tendens bestaat alles dat niet honderd procent Amerikaans is te weren, dan is dat toch relevant? Zo ook het weren op grond van geaardheid, etc. Airbnb lijkt me nou júíst een thema dat op een forum als allesamerika.com prima thuis is.

Verder wordt dit forum ongetwijfeld niet enkel gebruikt door blanke hetero kaaskoppen die het in Amerika ongetwijfeld wat makkelijker hebben geaccepteerd te worden dan Nederlanders met een ander kleurtje / andere religie / andere geaardheid.

Kortom: wat mij betreft een prima bericht om hier te delen adam747 :thumbup:.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer