Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Radio Shack sponsort Armstrong

Is er vermeldenswaardig nieuws over de Verenigde Staten? Meld het dan in dit forum.
Plaats reactie
jmvdc
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Radio Shack sponsort Armstrong

Bericht door jmvdc »

Vandaag in het nieuws:

Radio Shack zal het nieuwe wielerteam rond Lance Armstrong (Astana) sponsoren.

Radio Shack is een keten van elektronicawinkels met vestigingen over de hele wereld. In het verleden droeg het de naam 'Tandy'.

Sporttextielproducent Nike wordt wellicht cosponsor. Goede vriend Johan Bruyneel, nu nog ploegmanager bij Astana, zal naar alle waarschijnlijkheid Armstrong volgen naar het nieuwe team. Er zou wel geen plaats zijn voor Alberto Contador.
sweatbox
Amerikakenner
Contacteer:

Re: Radio Shack sponsort Armstrong

Bericht door sweatbox »

Ik dacht dat Nike gestopt was met wielerkleding en schoeisel.
headhunterke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door headhunterke »

jmvdc schreef:Vandaag in het nieuws:
Er zou wel geen plaats zijn voor Alberto Contador.
Hij zou trouwens niet weg mogen.
Astana verklaarde dat ze de renners aan hun contracten willen houden... Lance heeft geen contract bij Astana wel te verstaan.
Dat Contador niet welkom is, vind ik goed.
Toegegeven, het is een goede rijder hoor, maar ik kan die jongen zijn ego niet eens in de verte zien.
Ik had nog even twijfels over zijn karakter, aangezien hij inderdaad wat in de schaduw stond, maar na ettelijke interviews en acties gezien te hebben, heb ik mijn buik vol van dat mannetje.
Ook al eens gezien hoeveel vrienden hij heeft?
Inderdaad, niet te veel...
Ik vind hem qua gedragingen verdacht veel op Lewis Hamilton (F1) lijken.
Onsterfelijk lijken totdat hij een keertje geklopt zal worden...
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
fwout
Amerika-ontdekker

Bericht door fwout »

headhunterke schreef:
jmvdc schreef:Vandaag in het nieuws:
Er zou wel geen plaats zijn voor Alberto Contador.
Hij zou trouwens niet weg mogen.
Astana verklaarde dat ze de renners aan hun contracten willen houden... Lance heeft geen contract bij Astana wel te verstaan.
Toegegeven, het is een goede rijder hoor, maar ik kan die jongen zijn ego niet eens in de verte zien.
Ik had nog even twijfels over zijn karakter, aangezien hij inderdaad wat in de schaduw stond, maar na ettelijke interviews en acties gezien te hebben, heb ik mijn buik vol van dat mannetje.
heb je het nu over Contador?
ik denk dat je je "Lance-bril" eens moet afzetten.

Voorop gesteld, ik ben een groot fan van Lance en geniet van de manier waarop hij het al die jaren gedaan heeft: "het nieuwe fietsen".
maar, ik vind het super hoe Contador zich er doorheen heeft geslagen. hij heeft zich in deze Tour meerdere malen aan opdrachten vanuit de auto gehouden ondanks dat ie veel beter kon.
hij had maar zo'n 4 minuten voorsprong op Schleck maar als het aan hem had gelegen was dit meer geweest.

hoe zou jij reageren als jij de grote man bent en opeens komt Armstrong erbij.....
moeilijke zaak hoor.
Lezolas
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Lezolas »

Ik ben geen fan van Lance.
Niet van de renner en niet van de mens (nuance: de mens die we kennen door zijn interviews e.d. )
Hij is volgens mij een énorm bedrieger met een ego dat dubbel zo groot is als dat van Contador.

Iemand zijn facade gezien op het tourpodium? Een klein kind.
Ik kan nog uuuuren ratelen over 's mans persoon en renner, maar dat ga ik niet doen.

Hetzelfde geldt voor Bruyneel, vroeger was ik, als Belgzijnde, vrij trots op hem en zijn internationale status en prestaties als ploegleider.
Maar nu.. zijn ego past perfect bij Armstrong. Ook het feit dat ik zijn praktijken zeer verdacht vind. Elke potentiële ronderenner werd de zijne en kon in dienst gaan rijden. Heras, Popovich, Leipheimer, Klöden, ...

Ach ja. Ik moet die twee venten niet, bah³³³³³³³²
juli 2010: NY, San 'cisco, Y'mite, D. Valley, Las Vegas, Zion, Bryce, Monument V., Grand Cnyn, Kingman (+Glendale, Phoenix), Joshua Tr., LA
dec - feb 2011: Australië (NSW, VIC, SA, NT, QLD)
sept 2011: NY, Washington DC, Philly
nov 2011: NY, Boston
headhunterke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door headhunterke »

fwout schreef:
headhunterke schreef: Hij zou trouwens niet weg mogen.
heb je het nu over Contador?
ik denk dat je je "Lance-bril" eens moet afzetten.

Voorop gesteld, ik ben een groot fan van Lance en geniet van de manier waarop hij het al die jaren gedaan heeft: "het nieuwe fietsen".
maar, ik vind het super hoe Contador zich er doorheen heeft geslagen. hij heeft zich in deze Tour meerdere malen aan opdrachten vanuit de auto gehouden ondanks dat ie veel beter kon.
hij had maar zo'n 4 minuten voorsprong op Schleck maar als het aan hem had gelegen was dit meer geweest.

hoe zou jij reageren als jij de grote man bent en opeens komt Armstrong erbij.....
moeilijke zaak hoor.
Ik heb ook niet ontkent dat hij heel sterk is...
Hij is ook één van de beste, zo niet de beste, in deze tour geweest.
Maar ik heb het hier over zijn gedrag, en niet zijn prestaties...
Ik ben nog geen enkele prof tegengekomen, buiten Contador zelf, die de organisatie, de andere wielrenners, en zelfs de toeschouwers langs de weg dankt, maar dan zijn eigen ploeg 'vergeet'.
Hij heeft het natuurlijk niet onder de markt gehad, maar ik vind dat hij aardig wat steun heeft gekregen hoor van z'n team...

Zoals je zegt, ivm die teamorders: het fijne zullen we wel nooit weten denk ik hoor. Het kan inderdaad wel zijn dat hij zich aan enkele orders gehouden heeft, maar enkele van zijn aanvallen (en niet die waar Kloden niet kon volgen) hadden volgens mij een iets ander doel dan tijd winnen hoor...
Maar goed, het blijft een goede renner natuurlijk, en een nieuwe grote zege van Lance the Vance, zal vrees ik wishful thinking zijn :-(
Laat ons echter hopen van niet ;-)
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Begonnen met het lezen van de Armstrong files.

http://www.scribd.com/doc/109619079/Reasoned-Decision

Tegelijk hebben George Hincapie, Michael Barry,Levi Leipheimer,David Zabriskie, Christian Vande Velde en Tom Danielson hun dopinggebruik opgebiecht. Leipheimer zelfs in de Rabobank periode.

Ik kan niet knippen en plakken, maar 20 van de 21 podium finishers tussen 1999 en 2005 kunnen gelinkt worden aan doping.
Tussen 1996 en 2010 geldt dit voor 36 van de 45 podiumplaatsen.

De beerput wordt open getrokken en in dit document moet dus onthuld worden dat Armstrong voor miljoenen mensen omgekocht heeft om maar geen positieve dopinguitslagen te krijgen, ik ben benieuwd. Het begin heeft veel weg van het boek over Marco Pantani iig.
Wallstreet
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Wallstreet »

Mja, doping is iets waar we niet meer omheen kunnen in het wielrennen.
Er worden altijd maar nieuwe middelen ontdekt. Jammer maar helaas.
Ik blijf hoe dan ook Lance steunen!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer