Ik kom zojuist terug van de film "Winter's Bone".
Speelt zich af in het Ozark gebied in Missouri.
In de film zag je de auction van Springfield, MO en ik moest meteen aan een van onze forumleden denken
Zie mijn post een pagina terug, met de quote van CNN. Blijkbaar is het niet zó raar als wij allemaal denken, en men kan denkelijk nooit met 100% zekerheid aangeven waardoor het komt, enkel met een zekerheid grenzende waarschijnlijkheid.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Ik kom zojuist terug van de film "Winter's Bone".
Speelt zich af in het Ozark gebied in Missouri.
In de film zag je de auction van Springfield, MO en ik moest meteen aan een van onze forumleden denken
Bedoel je de stock yards?
Heb de fim nog niet gezien, maar ik woon inderdaad in de Ozark Mountains. Een van de oudste gebergten van de USA
Het is mooi hier. Ik woon op het Ozark Plateau
Ja, ik bedoel de stock yards.
Ben zelf afgelopen oktober in de stock yards van Amarillo geweest bij een live stock auction.
In de film zie je in een flits 'Springfield' staan.
Of het ook werkelijk in Springfield gefilmd is weet ik niet, maar ik denk het wel.
De filmlocaties zijn Branson en Forsyth, Taney County, MO.
Ja dat is springfield geweest. Branson (toeristenstad van zwaar kaliber) en forsyth (dorpje verderop) liggen beiden in Taney county.
Beide plaatsjes ken ik erg goed. Vooral vroeger (toen ik daar woonde) kende ik dat gebied op mijn duimpje. Ik woon nu een uurtje ten noorden daarvan
Branson staat nog hoog op mijn lijstje vanwege de muzikale activiteiten daar.
Wij zijn erg Americana en folk music minded en moeten dus echt eens die kant uit.
Maar ja, helaas dit jaar geen Amerikareis voor ons, dus het zal nog wel even duren voordat het zover is
Branson staat ook weer bij ons op het to do lijstje dit jaar. Vorig jaar moest ik dit helaas skippen omdat een IJslandse vulkaan (letterlijk) roet in het eten gooide en 6 dagen van onze vakantie afpikte.
We zijn er al een keer kort geweest, 1 nacht, maar deze keer willen we wat langer blijven en meer bekijken/beleven en van muziek genieten.
Dan kom je toch wel weer langs Marjan?
Mag je kiezen. In het ned in mo hotel of op de ned in mo camping (heb bij de verbouwing een nieuwe RV hookup laten maken)
Liz schreef:Branson staat nog hoog op mijn lijstje vanwege de muzikale activiteiten daar.
Wij zijn erg Americana en folk music minded en moeten dus echt eens die kant uit.
Maar ja, helaas dit jaar geen Amerikareis voor ons, dus het zal nog wel even duren voordat het zover is
Dan moet je ook naar Silver dollar city gaan, Dat gaat over het leven in de Ozark in 1880, met veel zang dans en folklore (en thrill rides natuurlijk)
Ik ben daar ooit getrouwd
ned in MO schreef:Dan kom je toch wel weer langs Marjan?
Mag je kiezen. In het ned in mo hotel of op de ned in mo camping (heb bij de verbouwing een nieuwe RV hookup laten maken)
We komen graag weer langs Mark. Hopelijk vallen de vogels dan niet (meer) op ons tentdakje ......
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.