Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

The Bushes are "real people."

Is er vermeldenswaardig nieuws over de Verenigde Staten? Meld het dan in dit forum.
Bandido
Amerika-expert

Re: The Bushes are "real people."

Bericht door Bandido »

Bramster schreef:Ik vond het beschamend om te zien hoe erg partij Letterman koos.
Ik niet.
"Keep Georgia On Your Mind"
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

Ik wel.

En had het even beschamend gevonden als Letterman 100% partij had gekozen voor een andere kandidaat.

Een komiek is een komiek en mag nmm nooit een verleng stuk van een politieke PR machine worden.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

En waarom zou Letterman geen partij mogen kiezen? Waar staat geschreven dat het een komiek verboden is partij te kiezen? Of een presentator (Oprah)? Of een nieuwslezer (willekeurige nieuwszender, bijv. Fox nieuws)? Mag zo iemand zijn eigen mening dan niet uiten?
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Bramster schreef:Een komiek is een komiek en mag nmm nooit een verleng stuk van een politieke PR machine worden.
David Letterman heeft een komische en satirische late night talkshow en dat is wat het is. Je moet er niet meer van willen maken, het is geen objectieve of onpartijdige nieuwslezer of iets dergelijks. Als je dat denkt dan heb je het soort genre verkeerd begrepen denk ik.
"Keep Georgia On Your Mind"
Matrox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Matrox »

Dit bezoekje zou pas écht betekenis hebben gehad als het weer niet zo breed uitgemeten werd.
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Een nieuwslezer mag in mijn mening geen politieke mening verkondigen. Want dan is het geen nieuws maar propaganda.
De media en het nieuws is wel een groot verschil tussen europa en amerika.

Voor buitenstaanders is Obama alleszins een grote verbetering tegenover Bush.
Bush was gewoon zeer onpopulair in Europa en met reden.
Ik ben blij dat 's werelds grootste natie nu ook een slimme en laat ons hopen eerlijke president heeft.
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

Bandido schreef:
Bramster schreef:Een komiek is een komiek en mag nmm nooit een verleng stuk van een politieke PR machine worden.
David Letterman heeft een komische en satirische late night talkshow en dat is wat het is. Je moet er niet meer van willen maken, het is geen objectieve of onpartijdige nieuwslezer of iets dergelijks. Als je dat denkt dan heb je het soort genre verkeerd begrepen denk ik.
Bedank voor je uitleg, ik had geen idee dat een nieuwslezer en een komiek niet het zelfde is.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Nee hoor, zet fox news maar aan. Genoeg grappenmakers te vinden daar en ze verkondigen het "nieuws" ook nog eens
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer