nou, dat was een beste storm. Ons houten huis op de heuvel stond goed te schudden. Lichten hebben regelmatig geknipperd, maar wij zijn het stroom niet kwijtgeweest. De buren wel, al sinds gisteravond. Dus mijn koelkast/diepvries ligt echt helemaal propje vol.
er lag een enorme tak/halve boom voor de inrit gisteravond, maar daar heb ik power tools voor dus die ligt nu in stukjes naast de inrit zodat ik met de auto weg kon. Verder een rotzooi, wat siding kwijt, etc. Man is ook alles goed mee, die heeft het druk gehad, maar hij komt in de loop van de dag weer thuis

. Maar, jeetje, de kust heeft het niet zo goed gedaan. Indrukwekkende beelden verder uit het zuiden.
Weet je wat ik zo raar vind? Gisterochtend emailde het kantoor dat ze open waren. Ik heb terug gemailed dat ik het advies van president, gouverneur, burgermeester van boston, en mijn lokale -reverse-911 telefoontje wilde volgen en vanuit huis zou werken. Kantoor ging om 12 uur dicht met allerlei paniekerige emailtjes over debris, verkeer, wind, computers uit, deuren dicht, raam ingewaaid en glas in een kantoor, één kant van het gebouw op slot omdat daar de storm opstond, enz. met mijn laatste trein om 13:10 - dus dat zou 2 uur reizen zijn om een paar uurtjes paniekerig op het puntje van je stoel in het kantoor naar buiten en internet te kijken. Vanochtend een mailtje dat het kantoor om 10 uur open gaat. En ik was (met de auto vandaag) binnen een half uur op m'n werk omdat er dus echt geen verkeer is. Zotten.