Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vuurgevecht tussen auto´s op ´The Strip´

Is er vermeldenswaardig nieuws over de Verenigde Staten? Meld het dan in dit forum.
Plaats reactie
Maarten-Annique
Amerikakenner

Vuurgevecht tussen auto´s op ´The Strip´

Bericht door Maarten-Annique »

Vuurgevecht tussen auto's Las Vegas

Na een vuurgevecht tussen twee auto's op de Strip in Las Vegas zijn drie doden gevallen.

De inzittenden van een zwarte Range Rover opende donderdagochtend het vuur op een Maserati. De bestuurder van de Maserati kwam daarbij om en de auto knalde tegen een taxi en vier andere auto's. De taxi vatte vlam waardoor de chauffeur en een passagier omkwamen.
Drie mensen raakten gewond, waaronder een inzittende van de Maserati.
De schietpartij vond om half vijf 's ochtends plaats midden op de Strip, dichtbij wereldberoemde hotels als het Bellagio en Caesar's Palace. Ook 's nachts is het druk op dat punt.

De Range Rover wist te ontkomen. De politie is nog steeds naar de daders op zoek.

Afbeelding

bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/2131 ... o_s__.html
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Vuurgevecht tussen auto´s op ´The Strip´

Bericht door jerbia »

Zo, heftig! :shock:
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Cedrik
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Cedrik »

Dit blijven van die ja ... in mijn visie toch "typisch Amerikaanse tafarelen" (als ik dat mag zeggen) .. zonde, totaal onnodige al die agressie en geweld.
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

Cedrik schreef:Dit blijven van die ja ... in mijn visie toch "typisch Amerikaanse tafarelen" (als ik dat mag zeggen) .. zonde, totaal onnodige al die agressie en geweld.
Ach, en die Duitser die gisteren in 's-Hertogenbosch, na beschoten te zijn door de politie, zich met auto en al in een gevel boorde vergeet je gemakshalve dan even? Dit gebeurt overal ;-)
Nathalie21
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Nathalie21 »

Ik zag het gisteren voorbij komen, direct wat foto's opgezocht en via Youtube nieuw uitzendingen bekeken.
Zag er heftig uit! :shock:

Vreselijk dat er 3 mensen zijn omgekomen..
2012: Californië, Arizona, Utah en Nevada
2014: Florida (en LA)
2015: Nevada, Arizona en Utah
2018: Florida
2019: New York en Westkust Florida
2024: Florida
2025: Las Vegas - The Sphere
The world is a book, and those who do not travel read only one page.
rvd4always
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door rvd4always »

Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Mooi dat ze hem te pakken hebben. Nevada heeft de doodstraf en ik vermoed dat deze weleens geëist zou kunnen gaan worden, gezien het misdrijf. Dus de dader zou zich ook weleens kunnen gaan verzetten tegen uitlevering. Maar ook Californië heeft de doodstraf en dan zal potentiële doodstraf als argument tegen uitlevering weinig kracht hebben.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

als ik zie wat hij allemaal al op zn kerfstok heeft staan denk ik iig dat, mocht hij schuldig worden bevonden, hij wel even kan brommen ja.
vraag123
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door vraag123 »

Niet perse typisch Amerikaans, gewoon menselijk. Yup. In de VS wonen er meer mensen en veel meer culturen, dus grotere kans op aanvaringen e.d. dan bijvoorbeeld in Lutjebroek o.i.d. :P
''I always heard there were three kinds of suns in Kansas, sunshine, sunflowers, and sons-of-bitches.''

- Clint Eastwood in ''The Outlaw Josey Wales (1976)'' (IMDb Link)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer