Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Michael Jackson overleden
Re: Michael Jackson overleden
For the record .. ik geloof dat niet dat MJ nog leeft .. maar het zou een stunt zijn als het wel zo zou zijn met die golf van zelfmoorden. Wat hoe dan ook ernstig is overigens.
Sandy
- Animar
- Amerikakenner
Ik heb nog helemaal niks gehoord/gelezen over die zelfmoordgolf. Wat ik van de week wel ergens las, is dat men báng is dat er zo'n golf komt.
Anita
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Ik las hier een persbericht van de Jackson familie dat ze dat absoluut niet wilden van de fans, nadat 1 fan zelfmoord had gepleegd.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het slaat toch ook nergens op, zelfmoord plegen om zoiets... zoals Petra al zegt, als je wereld dusdanig instort na het overlijden van je idool dat je verder niets anders meer hebt om voor te leven, dan is dat toch wel erg triest... Natuurlijk weet je alle omstandigheden niet, en zal er vast wel meer aan de hand zijn geweest met die mensen, maar toch...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
Matrox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik zag op nu.nl een filmpje over repetities voor zijn nieuwe concertreeks. Als je die man daar zo bezig ziet is het nog ongelooflijker dat hij er nu niet meer is.
[youtube]FcCL8vZNSe0[/youtube]
[youtube]FcCL8vZNSe0[/youtube]
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
-
VioletPrue
- Amerika-ontdekker
Aangaande de 'zelfmoordgolf':
http://www.clint.be/nieuws/fans-michael ... -zelfmoord
http://www.telegraaf.nl/prive/4280505/_ ... l?p=10,1#1
http://forum.fok.nl/topic/1310908
http://www.nu.nl/michael-jackson/203207 ... ckson.html
Dus de berichten lopen ver uit elkaar, net als alle berichten omtrent MJ sinds de jaren '60.
http://www.clint.be/nieuws/fans-michael ... -zelfmoord
http://www.telegraaf.nl/prive/4280505/_ ... l?p=10,1#1
http://forum.fok.nl/topic/1310908
http://www.nu.nl/michael-jackson/203207 ... ckson.html
Dus de berichten lopen ver uit elkaar, net als alle berichten omtrent MJ sinds de jaren '60.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Als ik dat filmpje van de repetities zie realiseer ik me ineens wat vreselijk het ook voor Timor moet zijn.
We kennen Timor in Nederland als finalist van "So you think you can dance'.
Hij had de grote eer om te worden geselecteerd door Michael Jackson als één van de twaalf dansers tijdens zijn concerten. Ik kan het niet goed zien, maar hij moet ook op dit filmpje staan.
Voor die jongen moet ook een droom in duigen zijn gevallen, zo'n unieke kans krijgt hij niet snel weer denk ik.
Marjon
We kennen Timor in Nederland als finalist van "So you think you can dance'.
Hij had de grote eer om te worden geselecteerd door Michael Jackson als één van de twaalf dansers tijdens zijn concerten. Ik kan het niet goed zien, maar hij moet ook op dit filmpje staan.
Voor die jongen moet ook een droom in duigen zijn gevallen, zo'n unieke kans krijgt hij niet snel weer denk ik.
Marjon
Ja ik had gehoord dat hij er kapot van was en ook even niet de media te woord wilde staan. Dat is ze overigens ook gevraagd om niet met de media te praten. Wat ik zo hoor in dat filmpje is dat ze heel veel footage hebben van de repetities ... Misschien dat daar in de toekomst nog mooie clips van gemaakt wordt. Heeft Timor toch nog zijn minute of fame. Maar wel heel sneu natuurlijk!
Sandy
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Gisteren werd in het programma van Anderson Cooper 360 van CNN een narcotiseur lastig gevallen die MJ tijdens zijn vorige
tour steeds in slaap maakte en dan smorgens weer "up" bracht. Dit alles omdat MJ niet kon slapen. Te triest voor woorden.
Echt, als je dit soort dingen verzint, heb je toch zeker niet de hoop om 100 jaar te worden denk ik dan.
Er voor was Larry King die Jermaine Jackson interviewde vanaf Neverland. Daar werd de slaapkamer deur getoond met tig sloten, omdat MJ moeite had met slapen.
Vind het echt heel triest, de man was duidelijk geestelijk niet in orde en is echt doorgeslagen voor mijn gevoel.
Wordt er ondertussen wel hartstikke moe van dat op tv, alles in de lengte en de breedte wordt uitgeplozen en medegedeeld.
Je kan echt bijna geen zender vinden waarbij het niet over MJ gaat.
tour steeds in slaap maakte en dan smorgens weer "up" bracht. Dit alles omdat MJ niet kon slapen. Te triest voor woorden.
Echt, als je dit soort dingen verzint, heb je toch zeker niet de hoop om 100 jaar te worden denk ik dan.
Er voor was Larry King die Jermaine Jackson interviewde vanaf Neverland. Daar werd de slaapkamer deur getoond met tig sloten, omdat MJ moeite had met slapen.
Vind het echt heel triest, de man was duidelijk geestelijk niet in orde en is echt doorgeslagen voor mijn gevoel.
Wordt er ondertussen wel hartstikke moe van dat op tv, alles in de lengte en de breedte wordt uitgeplozen en medegedeeld.
Je kan echt bijna geen zender vinden waarbij het niet over MJ gaat.
Vroeger bracht CNN nog nieuws, nu roddels, geen wonder dat ze steeds minder kijkers krijgen! Die Jermaine wil zeker ook zijn zakken nog ff vullen, je zal zo familie hebben.
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vind het triest dat de famile van MJ het nodig vindt om journalisten rond te leiden op Neverland om sloten op slaapkamerdeuren te tonen terwijl hun broer nog niet eens begraven is.
En natuurlijk was MJ vreemd, maar een dokter die zich ervoor laat lenen om iemand elke avond een soort narcose te geven om te kunnen slapen is het ook niet waard om zich arts te noemen naar mijn mening.
Marjon
En natuurlijk was MJ vreemd, maar een dokter die zich ervoor laat lenen om iemand elke avond een soort narcose te geven om te kunnen slapen is het ook niet waard om zich arts te noemen naar mijn mening.
Marjon
Ik denk juist dat Jermaine een beter beeld van zijn broer wilde creeeren. Ik vind juist vader Joe een enge man, die nu mooi weer speelt over de rug van een van zijn zoons. Ik denk dat hij een van de grooste kwaden was van MJ. Echter zoals iemand als een reactie ergens aangaf, had de moeder jaren geleden van haar man af kunnen gaan en haar kinderen een "normale" jeugd kunnen geven, maar dat heeft ze niet gedaan, om wat voor reden dan ook. Inmiddels leven ze wel apart.
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Jermaine kwam vrij "normaal" over. Moest een paar keer huilen ook.
De verslaggevers werden rond geleid door de zoon van Marlon Brando.
Beetje apart figuur vond ik zelf. Het schijnt een vriend van MJ geweest te zijn.
Maar die liet dus die sloten zien. Vond Neverland, van wat ze er van lieten zien, wel mooi eigenlijk.
De verslaggevers werden rond geleid door de zoon van Marlon Brando.
Beetje apart figuur vond ik zelf. Het schijnt een vriend van MJ geweest te zijn.
Maar die liet dus die sloten zien. Vond Neverland, van wat ze er van lieten zien, wel mooi eigenlijk.
Zo komen de geruchten als iedereen zo snel een oordeel velt over de beweegredenen van de familie om iets te doen of niet te doen.
Iedereen heeft wel een mening over MJ en zijn levensstijl, vooral nu hij er niet meer is. Ik weet alleen dat ik soms een gevoel van 'verlies' heb -hoe vreemd dat ook klinkt- vooral als ik zijn oude nummers hoor. Je hoort zijn muziek natuurlijk nu veel meer. En als ik weer een oud nummer hoor die ik eigenlijk alweer vergeten was, dan komt een sentiment boven van vroeger. Ik ben eigenlijk meer met zijn muziek opgegroeid dan ik aanvankelijk dacht. Zoveel goede herinneringen, dat zit verweven in mijn jeugd en vrienden/familie... en meer mensen om mij heen ervaren dat zo. En hoewel zijn muziek blijft voortbestaan, voelt het toch als verlies. Vreemd dat je dat pas realiseert wanneer iemand er niet meer is.
Iedereen heeft wel een mening over MJ en zijn levensstijl, vooral nu hij er niet meer is. Ik weet alleen dat ik soms een gevoel van 'verlies' heb -hoe vreemd dat ook klinkt- vooral als ik zijn oude nummers hoor. Je hoort zijn muziek natuurlijk nu veel meer. En als ik weer een oud nummer hoor die ik eigenlijk alweer vergeten was, dan komt een sentiment boven van vroeger. Ik ben eigenlijk meer met zijn muziek opgegroeid dan ik aanvankelijk dacht. Zoveel goede herinneringen, dat zit verweven in mijn jeugd en vrienden/familie... en meer mensen om mij heen ervaren dat zo. En hoewel zijn muziek blijft voortbestaan, voelt het toch als verlies. Vreemd dat je dat pas realiseert wanneer iemand er niet meer is.
Sandy
-
Bennogr
- Amerika-expert
Sorry hoor, maar het begint nu wel een beetje te gek te worden: rechtsreekse uitzendingen vanuit het Staples Stadion in LA van de herdenking.
Niet om oneerbiedig te zijn, maar de koppen in kranten en op de TV beginnen nu wel te lijken op "Michael Jakson still dead."
Niet om oneerbiedig te zijn, maar de koppen in kranten en op de TV beginnen nu wel te lijken op "Michael Jakson still dead."
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Wat is daar zo raar aan?
Gebeurt wel vaker.
Bovendien had Michael Jackson graag dat zijn fans ook getuige konden zijn van de herdenking, en aangezien er maar plaats is voor een aantal duizend man is dit een goede oplossing.
Gebeurt wel vaker.
Bovendien had Michael Jackson graag dat zijn fans ook getuige konden zijn van de herdenking, en aangezien er maar plaats is voor een aantal duizend man is dit een goede oplossing.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
De herdenkingsdienst van Princess Diana is destijds ook live uitgezonden... compleet met "optreden" van Elton John...Bennogr schreef:Sorry hoor, maar het begint nu wel een beetje te gek te worden: rechtsreekse uitzendingen vanuit het Staples Stadion in LA van de herdenking.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ach, in Nederland werd zelfs het huwelijk van Rafael en Silvie van der Vaart live uitgezonden.
Marjon
Marjon
Ja, zo voel ik dat ook wel. Heel vreemd, het heeft meer impact dan ik vorige week dacht. De muziek en daarbij alle herinneringen etc komen weer echt boven. Je hoort de liedjes ook weer overal. Ook kijk ik nu met andere ogen naar de clips, de uitvoering van de liedjes en de danspassen. Echt heeeel erg goed!Sandy schreef:Zo komen de geruchten als iedereen zo snel een oordeel velt over de beweegredenen van de familie om iets te doen of niet te doen.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Groetjes,
Carine
Carine