Als ze hem nemen,dan wel graag morgen na 9:15 uur.

Hier trouwens een Google map met alle gevallen en verdenkingen tot nu toe:
Varkensgriep kaart
Jij moet je geen zorgen maken voor je vertrek, als deze maatregel er zou komen zal dit wsch niet voor de volgende dagen zijn, eerder volgende week. Terugkeren zal altijd wel lukken.Deze maatregel zal pas genomen worden als blijkt dat het aantal besmettingen in Europa of bv Oceanië sterk zou stijgen want dan wordt veiligheidsniveau 5 ingesteld denk ik.Pete.Z schreef:Dat zou kunnen,hoewel ik er niet zo in geloof,is wel een erg drastische maatregel,en zou heel veel geld kosten,en dat in deze barre tijden.
Als ze hem nemen,dan wel graag morgen na 9:15 uur.
Hier trouwens een Google map met alle gevallen en verdenkingen tot nu toe:
Varkensgriep kaart
Met een besmet iemand vliegen geeft een grotere kans op besmetting,tenslotte zit je gezellig 8 uur lang in een afgesloten ruimte!kw86 schreef:Ik heb net even heel dit topic doorgelezen. Ik zie bijna geen posts over het gevaar van vliegen. Als er iemand besmet is in het vliegtuig, is de kans dan heel groot dat er meerdere mensen besmet raken in hetzelfde vliegtuig?
Ik vlieg volgende maand naaer California. Ik wacht de komende weken af hoe dit ontwikkeld en zal dan een beslissing nemen. Als ik eerder zou vertrekken, dan zou ik gewoon gaan op dit moment.
Is het niet zo dat in een vliegtuig er een continu lucht verversing/filter is ?Pete.Z schreef:Ik weet het niet,het lijkt me juist dat in een afgesloten ruimte die kans wat groter is,zeker als je er met minimaal 200 man in zit?
Maar ik ben geen expert gelukkig,anders ging ik me misschien nog zorgen maken.
Gisteren werd in Pauw & Witteman uitgelegd door de directeur van het Centrum Infectieziektebestrijding van het RIVM (Roel Coetinho) dat er voor deze variant nog geen vaccin beschikbaar is .. Dat het zeker 4 tot 6 maanden gaat duren om op basis van dit virus een nieuw vaccin te maken. Wat betekent dat als het in Amerika doorzet, dat het vaccin niet op tijd is. Nederland heeft wel een vaccin maar het lastige is dat het vaccin alleen werkt als het erg lijkt op het virus wat zich verspreidt, en ze hebben groot vermoeden dat het vaccin wat we nu hebben niet beschermt tegen dit virus.georgesken schreef:Is er eigenlijk al een vaccin ontwikkeld tegen dit specifiek griepvirus?