Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belgische wandelaar gered in Death Valley
- Tantelotje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: Belgische wandelaar gered in Death Valley
Inderdaad briljant. Gelukkig is het goed afgelopen.
Maar wel een beetje zonde om voor dit soort niet zo slimme acties de hulpdiensten in te moeten schakelen met alle kosten en inspanningen van dien.
Als ik het zo inschat viel het hier misschien nog wel mee, maar mensen lijken wel eens te vergeten dat de hulpdiensten ook mensen zijn die hun leven op het spel (moeten) zetten om anderen te redden uit hun penibele situatie.
Maar wel een beetje zonde om voor dit soort niet zo slimme acties de hulpdiensten in te moeten schakelen met alle kosten en inspanningen van dien.
Als ik het zo inschat viel het hier misschien nog wel mee, maar mensen lijken wel eens te vergeten dat de hulpdiensten ook mensen zijn die hun leven op het spel (moeten) zetten om anderen te redden uit hun penibele situatie.
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
De man bevond zich toen op 800 meter van het pad. Hij droeg enkel een T-shirt en had geen water of voedsel bij zich
Ik had hem een nachtje laten zitten
Ik had hem een nachtje laten zitten
https://jiltkrista89.wordpress.com/
Ziet er naar uit dat die dit aan het proberen was (witte lijntje links van de trail):
Ze zullen vast alltrails gehad hebben en gedacht hebben: mwa, er staat een lijntje, dus daar kan ik omhoog.
Maarja, ergens omhoog klimmen waar je niet meer zelf terug kunt komen, dat is gewoon stom.
Ze zullen vast alltrails gehad hebben en gedacht hebben: mwa, er staat een lijntje, dus daar kan ik omhoog.
Maarja, ergens omhoog klimmen waar je niet meer zelf terug kunt komen, dat is gewoon stom.