Trouwen Kauai

Als je vraag over Hawaii gaat, kun je hem hier plaatsen.
Plaats reactie
Stephanie88
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 nov 2019, 17:34

Trouwen Kauai

Bericht door Stephanie88 »

Hallo iedereen

Deze vraag is nog al gesteld, maar ik vind toch geen recente informatie waar ik mee verder kan, daarom dus nog eens een nieuw topic ☺️.

Mijn vriend en ik zouden in mei 2020 graag trouwen in Hawaii, het liefst in Kauai, dat lijkt ons fantastisch mooi.
We gaan maar gewoon met ons tweetjes zijn en het moet ook budgettair haalbaar zijn, aangezien de reis zelf ook niet zo goedkoop is natuurlijk 🙂
Online zie ik echter enkel heel dure pakketten, heeft er iemand tips voor ons? Ik wil het ook allemaal zelf wel regelen, maar weet niet zo goed hoe ik er aan moet beginnen.

Los hiervan hebben we een beetje schrik voor de regen op Kauai.. Valt dit eigenlijk wel reuze mee of kijken we toch beter uit naar Maui?

Alvast heel hard bedankt!
lauravanderklugt
Amerikafan
Berichten: 254
Lid geworden op: 07 sep 2003, 16:39
Aantal x V.S. bezocht: 30

Re: Trouwen Kauai

Bericht door lauravanderklugt »

Hallo Stephanie, wij zijn in 1999 op Kauai getrouwd, dus wel al even geleden. We hadden dat toen geregeld via Pacific Island Travel en was heel betaalbaar (volgens mij toen iets van 750 gulden) Alle Hawaii eilanden hebben regelmatig regen, maar dat is meestal niet een hele dag. Ik was dit jaar in mei en vond dat een goede periode, amper regen gehad. Elk eiland heeft bovendien een regenkant en zonkant, dus hou daar rekening mee qua trouwlocatie. Voor Kauai is de zonkant met name Poipu en oostkant. Veel succes met de planning. En Hawaii is inderdaad prijzig, maar het zeker waard.
Gebruikersavatar
tosca
Amerika-expert
Berichten: 3208
Lid geworden op: 01 feb 2010, 16:30

Re: Trouwen Kauai

Bericht door tosca »

Wat een leuk plan!

Wij zijn 5 jaar geleden getrouwd in NY en hebben dit toen geregeld via Extravacanza. Wij hebben ook e.e.a. uitgezocht om het zelf te regelen, maar vonden het vooral voor het papierwerk wel gemakkelijk als dat voor ons gedaan werd.

Je kon bij hun dus ook heel goed kiezen wat je wel en niet door hen wilde laten regelen. Buiten de officiële ceremonie, die zij in Central Park hadden geregeld, en de fotograaf om hadden we de rest van het "programma" wel zelf geregeld.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer